Хөнгөн хэлбэрийн аутизмтай хүүхдийг боловсролд тэгш хамруулах боломж ба арга зам: Төрийн бус өмчийн сургуулийн жишээн дээр : Нийгмийн ажлын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Балжиннямын Ялахбаатар ; Удирдагч багш: доктор Т. Булганзаяа ; Шүүмжлэгч багш: доктор, дэд профессор Т. Цэндсүрэн

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Mongolian Original language: Mongolian Publisher: Улаанбаатар [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2022Description: 79 хуудастай: Зурагтай, хүснэгттэй; 30см+ CD (12x12)Content type:
  • text
Media type:
  • computer
Carrier type:
  • computer disc
Subject(s): DDC classification:
  • 21 371.94 Я515 2022
Online resources:
Contents:
Нэгдүгээр бүлэг: Тэгш хамруулан сургах боловсролын үзэл баримтлал, хууль эрх зүйн хүрээ ба олон улсын туршлага -- Хоёрдугаар бүлэг: Аутизмын хүрээний эмгэг ба аутизмтай хүүхдийг тэгш хамруулан сургах арга зүй -- Гуравдугаар бүлэг: Аутизмын хүрээний эмгэгтэй хүүхдийг тэгш хамруулах боловсролын хэрэгжилтийг судалсан судалгааны арга зүй, үр дүн
Dissertation note: Нийгмийн ажил Магистрын зэрэг горилсон бүтээл Боловсрол Судлалын Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) 2022 Summary: Энэхүү судалгааны ажил нь хөнгөн хэлбэрийн аутизмтай хүүхдийг боловсролд тэгш хамруулж буй өнөөгийн нөхцөлд шинжилгээ хийж, цаашид хэрэгжүүлэх арга хэмжээний талаар санал зөвлөмжийг практик үндэслэлтэй гаргасан байна.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Магистрын бүтээл МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 371.94 Я515 2022 (Browse shelf(Opens below)) Гэрээр олгохгүй Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 TDM3127
Total holds: 0
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
371.94 Н 984 Хүүхдийн дүрслэн зурах үйлийг портеж хөтөлбөрийн арга зүйгээр дэмжсэн судалгааны үр дүн Магистрын бүтээл 371.94 Т733 Аутизмтай хүүхдийг боловсролд тэгш хамруулахад удирдлагын үүрэг, оролцоо, нөлөөлөл: ХУД-ын төрийн болон төрийн бус СӨББ-ын жишээн дээр : Боловсролын удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.94 Ч-628 Портеж хөтөлбөрийн арга зүйгээр хүүхдийн хөгжлийг дэмжсэн судалгаа: Магистрын бүтээл. 371.94 Я515 2022 Хөнгөн хэлбэрийн аутизмтай хүүхдийг боловсролд тэгш хамруулах боломж ба арга зам: Төрийн бус өмчийн сургуулийн жишээн дээр : Нийгмийн ажлын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.95 Г 95 ЕБС-ийн VII-IX ангийн сурагчдын авъяасыг судалсан судалгааны үр дүн 371'1 О 634 Багш мэргэжлээр төгсөх ангийн оюутны нийгэмшлийн чадамжийг судалсан нь 371'27 Н 294 Мэдээлэл зүйн хичээл дээр суралцагчдыг явцын үнэлгээгээр үнэлэх арга зүй, туршилт үр дүн: Магистрын ажил

Нийгмийн ажил Магистрын зэрэг горилсон бүтээл Боловсрол Судлалын Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) 2022

Номзүй (хуудас 54), Нэр томъёоны тайлбартай, Товчилсон үгийн жагсаалттай

Нэгдүгээр бүлэг: Тэгш хамруулан сургах боловсролын үзэл баримтлал, хууль эрх зүйн хүрээ ба олон улсын туршлага -- Хоёрдугаар бүлэг: Аутизмын хүрээний эмгэг ба аутизмтай хүүхдийг тэгш хамруулан сургах арга зүй -- Гуравдугаар бүлэг: Аутизмын хүрээний эмгэгтэй хүүхдийг тэгш хамруулах боловсролын хэрэгжилтийг судалсан судалгааны арга зүй, үр дүн

Энэхүү судалгааны ажил нь хөнгөн хэлбэрийн аутизмтай хүүхдийг боловсролд тэгш хамруулж буй өнөөгийн нөхцөлд шинжилгээ хийж, цаашид хэрэгжүүлэх арга хэмжээний талаар санал зөвлөмжийг практик үндэслэлтэй гаргасан байна.

Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.

Монгол (Кирилл)

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077