Боловсролын ташуу хэмийн технологид суурилсан хувилбарт сургалтын нэгэн загвар, нөлөөлөл, үр дүн: Ерөнхий боловсролын "Монгени" сургуулийн жишээн дээр : Боловсролын судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Нүрзэдийн Лхагва ; Эрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч: доктор, профессор Ц. Лувсандорж, доктор, профессор С. Батчулуун ; Албан ёсны шүүмжлэгч: академич Б. Жадамба, доктор, профессор Н. Наранчимэг
Material type:
- text
- computer
- computer disc
- 21 371.3 Л874
Item type | Current library | Call number | Status | Notes | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Докторын бүтээл | МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 | 371.3 Л874 (Browse shelf(Opens below)) | Гэрээр олгохгүй | Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 | TDM327 |
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
Боловсролын судлал Доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль 2023
Ном зүйтэй (хуудас 102-106), товчилсон үгийн тайлбартай
Нэгдүгээр бүлэг: Боловсролын ташуу хэмийн технологийн онол, арга зүй үндэс -- Хоёрдугаар бүлэг: Боловсролын ташуу хэмийн технологиор "Монгени" сургуулийг бүтээх туршилт, үр дүн
Хүүхдийг тэгш хөгжилд хөтлөх боловсролын ташуу хэмийн технологиор төрөх сургалтын алтернатив хөтөлбөр, төлөвлөгөөний хувилбарыг боловсруулж тэдгээрийг хэрэгжүүлж чадах сургалтын шинэ хэлбэрийг олж тогтоохыг зорьсон.
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ
Монгол (Кирилл)
There are no comments on this title.