Боловсролын ташуу хэмийн технологид суурилсан хувилбарт сургалтын нэгэн загвар, нөлөөлөл, үр дүн: Ерөнхий боловсролын "Монгени" сургуулийн жишээн дээр : Боловсролын судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Нүрзэдийн Лхагва ; Эрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч: доктор, профессор Ц. Лувсандорж, доктор, профессор С. Батчулуун ; Албан ёсны шүүмжлэгч: академич Б. Жадамба, доктор, профессор Н. Наранчимэг

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublisher: Улаанбаатар [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2023Description: 122 хуудастай Зурагтай, хүснэгттэй+ CD (12x12)-тэй 30 смContent type:
  • text
Media type:
  • computer
Carrier type:
  • computer disc
Subject(s): DDC classification:
  • 21 371.3 Л874
Online resources:
Contents:
Нэгдүгээр бүлэг: Боловсролын ташуу хэмийн технологийн онол, арга зүй үндэс -- Хоёрдугаар бүлэг: Боловсролын ташуу хэмийн технологиор "Монгени" сургуулийг бүтээх туршилт, үр дүн
Dissertation note: Боловсролын судлал Доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль 2023 Summary: Хүүхдийг тэгш хөгжилд хөтлөх боловсролын ташуу хэмийн технологиор төрөх сургалтын алтернатив хөтөлбөр, төлөвлөгөөний хувилбарыг боловсруулж тэдгээрийг хэрэгжүүлж чадах сургалтын шинэ хэлбэрийг олж тогтоохыг зорьсон.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Докторын бүтээл МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 371.3 Л874 (Browse shelf(Opens below)) Гэрээр олгохгүй Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 TDM327
Total holds: 0
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
371.3 Ж 108 Сурагчдын сурах сэдэл тэмүүллийг өрнүүлэхэд ADOBE CAPTIVATE программыг ашиглах нь Магистрын бүтээл.CD. 371.3 З 33 Хурдан ойлгож унших арга зүйд суралцах нь Магистрын бүтээл 371.3 З-27 Тонгоруу сургалтын арга зүйг туршсан үр дүн: Насанд хүрэгчийн сургалтын жишээн дээр : Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.3 Л874 Боловсролын ташуу хэмийн технологид суурилсан хувилбарт сургалтын нэгэн загвар, нөлөөлөл, үр дүн: Ерөнхий боловсролын "Монгени" сургуулийн жишээн дээр : Боловсролын судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / 371.3 М 985 Мэргэшүүлэх сургалтын цахим хэлбэрээр зохион байгуулсан үр дүн: Магистрын бүтээл. 371.3 М810 Зураг ашиглан зохион бичих чадварыг хөгжүүлэх нь Магистрын бүтээл 371.3 М816 Дунд боловсролын сургалтын чанарт нөлөөлөх хүчин зүйл, сайжруулах нөхцөл боломжууд

Боловсролын судлал Доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль 2023

Ном зүйтэй (хуудас 102-106), товчилсон үгийн тайлбартай

Нэгдүгээр бүлэг: Боловсролын ташуу хэмийн технологийн онол, арга зүй үндэс -- Хоёрдугаар бүлэг: Боловсролын ташуу хэмийн технологиор "Монгени" сургуулийг бүтээх туршилт, үр дүн

Хүүхдийг тэгш хөгжилд хөтлөх боловсролын ташуу хэмийн технологиор төрөх сургалтын алтернатив хөтөлбөр, төлөвлөгөөний хувилбарыг боловсруулж тэдгээрийг хэрэгжүүлж чадах сургалтын шинэ хэлбэрийг олж тогтоохыг зорьсон.

Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ

Монгол (Кирилл)

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077