Amzhilttaĭ suraltsakh arga zam : (Khėrkhėn amzhilttaĭ suraltsakh vė?) /
Амжилттай суралцах арга зам : (Хэрхэн амжилттай суралцах вэ?) / Зохиогч: С. Батхуяг ; Редактор: Б. Төртогтох.
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- 9789996254314
- 21 378 Б342 2019
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | МУБИС СӨБС-ийн номын сан Үндсэн фонд /СӨБС | 378 Б342 2019 (Browse shelf(Opens below)) | Available | SAM35167 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС СӨБС-ийн номын сан Үндсэн фонд /СӨБС | 378 Б342 2019 (Browse shelf(Opens below)) | Available | SAM35166 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС СӨБС-ийн номын сан Үндсэн фонд /СӨБС | 378 Б342 2019 (Browse shelf(Opens below)) | Available | SAM34526 |
Browsing МУБИС СӨБС-ийн номын сан shelves, Shelving location: Үндсэн фонд /СӨБС Close shelf browser (Hides shelf browser)
378 Б342 2015 Амжилттай суралцах арга зам : (Хэрхэн амжилттай суралцах вэ) / | 378 Б342 2019 Амжилттай суралцах арга зам : (Хэрхэн амжилттай суралцах вэ?) / | 378 Б342 2019 Амжилттай суралцах арга зам : (Хэрхэн амжилттай суралцах вэ?) / | 378 Б342 2019 Амжилттай суралцах арга зам : (Хэрхэн амжилттай суралцах вэ?) / | 378 Г-952 Сургуулийн өмнөх боловсролын түүх | 378 Г-952 Сургуулийн өмнөх боловсролын түүх | 378 Г-952 Сургуулийн өмнөх боловсролын түүх |
Их, дээд сургуулуийн бакалавр, магистрын хөтөлбөрөөр суралцагчид болон судлаач- багш нарт зориулав
Шинжлэх ухааны цагаан толгойн тухай -- Оюутны суралцах арга барилын тухай товч зөвлөх нь -- Гадаад хэл хэрхэн сурах вэ? -- Исээ хэрхэн бичих вэ? -- Ангийн буюу курсийн ажил хэрхэн бичих вэ? -- Дипломын ажил хэрхэн бичих вэ? -- Хувийн ажил, амьдралаа зохицуулахуй -- Багш болохуй -- Магистрант нарт зөвлөх нь -- Эргэж сануулах зүйлс --
Энэхүү номонд сурах, суралцах үйлүүдийн ялгааг тодруулан, сурах суралцахуйн болон багшлахуйн арга ухаан болон хүмүүнлэг ардчилсан нийгмийн үеийн багшийн эрхэмлэх зүйлүүдэд энэ талын нэмэлт санаануудыг орууллаа.
Монгол (Кирилл)
There are no comments on this title.