Хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдэд портеж хөтөлбөр хэрэгжүүлсэн судалгааны үр дүн : Сэтгэл судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Судлаач: Г. Батжаргал ; Удирдагч: Ж. Батдэлгэр, Б. Туяа ; Шүүмжлэгч: П. Цэрэндондов, Ш. Эрдэнэчимэг

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Mongolian Publisher: Улаанбаатар : [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2024Description: 186 хуудастай зурагтай, хүснэгттэй, газрын зурагтай, 12x12 CD-тэй 30 смContent type:
  • text
Media type:
  • computer
Carrier type:
  • computer disc
DDC classification:
  • 21 371.9 Б335 2024
Online resources:
Contents:
Хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдэд үзүүлэх эрт үеийн дэмжлэгийн талаарх онол, үзэл баримтлал -- Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдэд эрт үеийн хөгжлийн дэмжлэг, оролцооны портеж хөтөлбөрийг хэрэгжүүлсэн туршилт судалгааны үр дүн
Dissertation note: Диссертаци Доктор (Ph.D) Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль 2024
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Докторын бүтээл МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 371.9 Б335 2024 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 TDM369
Total holds: 0
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
371.81 Ж316 2023 ЕБС-ийн VII ангийн сурагчдын асуудал шийдвэрлэх чадварыг судалсан нь : Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.9 B11 2024 Тэгш хамруулах боловсролын нөхцөлд тусгай хэрэгцээт боловсролын багш бэлтгэх хөтөлбөрийн судалгаа, туршилт, үр дүн: Тэгш хамруулах боловсрол хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / 371.9 Ch43 2024 Хятад болон монгол улсын тэгш хамран сургах боловсролын бодлого эрх зүйн орчны харьцуулсан судалгаа : Тусгай хэрэгцээт боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.9 Б335 2024 Хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдэд портеж хөтөлбөр хэрэгжүүлсэн судалгааны үр дүн : Сэтгэл судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / 371.9 И 291 Дауны синдромтой хүүхдийн хөгжлийн түвшинг илрүүлэн судлах нь Магистрын бүтээл 371.9 Н 357 Монгол уламжлалд суурилсан сургалтаар урлан бүтээхүйн ур чадварыг хөгжүүлэх туршилт, судалгаа Докторын бүтээл 371.9 Н831 МСҮТ-ийн технологийн хичээлээр оюутны мэдлэг ур чадварыг хөгжүүлэх зарим боломж: Магистрын ажил

Диссертаци Доктор (Ph.D) Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль 2024

Ном зүйтэй (хуудас154-160)

Хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдэд үзүүлэх эрт үеийн дэмжлэгийн талаарх онол, үзэл баримтлал -- Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдэд эрт үеийн хөгжлийн дэмжлэг, оролцооны портеж хөтөлбөрийг хэрэгжүүлсэн туршилт судалгааны үр дүн

Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ

Монгол (Кирилл)

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077