Тэгш хамруулах боловсролын нөхцөлд тусгай хэрэгцээт боловсролын багш бэлтгэх хөтөлбөрийн судалгаа, туршилт, үр дүн: Тэгш хамруулах боловсрол хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Судлаач: Bao Caihong=Солонго ; Удирдагч: Г. Батцэнгэл, Г. Цогзолмаа ; Шүүмжлэгч: Б. Жадамба, Д. Мөнхжаргал

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Mongolian Publisher: Улаанбаатар : [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2024Description: 138 хуудастай зурагтай, хүснэгттэй, газрын зурагтай, 12x12 CD-тэй 30 смContent type:
  • text
Media type:
  • computer
Carrier type:
  • computer disc
DDC classification:
  • 21 371.9 B11 2024
Online resources:
Contents:
Тэгш хамруулах боловсролын үзэл баримтлал, тусгай хэрэгцээт боловсролын багш бэлтгэх олон улсын туршлага -- БНХАУ-д тусгай хэрэгцээт боловсролын багш бэлтгэж буй байдал, хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа -- Тэгш хамруулах боловсрол хичээлийн хөтөлбөрийг шинэчилж туршсан үр дүн
Dissertation note: Диссертаци Доктор (Ph.D) Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль 2024
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Докторын бүтээл МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 371.9 B11 2024 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 TDM370
Total holds: 0
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
371.801 9 А751 Өсвөр насны хүүхдийн сэтгэл хөдлөл зан үйлийн судалгаа : Мансууруулах бодист донтох эрсдэлт бүлгийн хүүхдүүдийн жишээн дээр / 371.81 H88 Сурагчдын англи хэлний сурах хэв маягийн судалгаа: Тунляо хотын Монгол үндэстний дунд сургуулийн жишээн дээр : Гадаад хэлний боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.81 Ж316 2023 ЕБС-ийн VII ангийн сурагчдын асуудал шийдвэрлэх чадварыг судалсан нь : Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.9 B11 2024 Тэгш хамруулах боловсролын нөхцөлд тусгай хэрэгцээт боловсролын багш бэлтгэх хөтөлбөрийн судалгаа, туршилт, үр дүн: Тэгш хамруулах боловсрол хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / 371.9 Ch43 2024 Хятад болон монгол улсын тэгш хамран сургах боловсролын бодлого эрх зүйн орчны харьцуулсан судалгаа : Тусгай хэрэгцээт боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.9 Б335 2024 Хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдэд портеж хөтөлбөр хэрэгжүүлсэн судалгааны үр дүн : Сэтгэл судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / 371.9 И 291 Дауны синдромтой хүүхдийн хөгжлийн түвшинг илрүүлэн судлах нь Магистрын бүтээл

Диссертаци Доктор (Ph.D) Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль 2024

Ном зүйтэй (хуудас113-117)

Тэгш хамруулах боловсролын үзэл баримтлал, тусгай хэрэгцээт боловсролын багш бэлтгэх олон улсын туршлага -- БНХАУ-д тусгай хэрэгцээт боловсролын багш бэлтгэж буй байдал, хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа -- Тэгш хамруулах боловсрол хичээлийн хөтөлбөрийг шинэчилж туршсан үр дүн

Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ

Монгол (Кирилл)

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077