Монгол үндэсний хөгжмийн сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа, үр дүн: Монгол улс болон БНХАУ-ын ӨМӨЗО-ны хөгжмийн багш бэлтгэх их, дээд сургуулийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Судлаач: Guan Yangmei ; Удирдагч: О. Пүрэв, Х. Бүдхүү ; Шүүмжлэгч: Л. Эрдэнэчимэг, Д. Цэдэвсүрэн

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Mongolian Publisher: Улаанбаатар : [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2024Description: 139 хуудастай : Зурагтай, хүснэгттэй, графиктай, 12x12 CD-тэй ; 30 смContent type:
  • text
Media type:
  • computer
Carrier type:
  • computer disc
DDC classification:
  • 21 375 G17 2024
Online resources:
Contents:
Сургалтын хөтөлбөрийн онол, арга зүйн үндэс -- Монгол улс болон БНХАУ-ын ӨМӨЗО-ны хөгжмийн багш бэлтгэх их, дээд сургуулиудын үндэсний хөгжмийн сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа
Dissertation note: Диссертаци Доктор (Ph.D) Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль 2024
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Докторын бүтээл МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 375 G17 2024 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 TDM399
Total holds: 0
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
375.071'517 М819 Монгол улсын суурь боловсролын сургалтын цөм хөтөлбөрийн хэрэгжилтийн өнөөгийн байдлын судалгаа 375 Ch45 2024 Дуу хөгжмийн сургалтын хөтөлбөрийн агуулга, арга зүйд хийсэн харьцуулсан шинжилгээ: Монгол улс болон БНХАУ-ын ӨМӨЗО-ны бага сургуулийн I-III ангийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 375 G11 2023 БНХАУ болон Монгол улсын сургуулийн өмнөх боловсролын хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа : Сургуулийн өмнөх боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 375 G17 2024 Монгол үндэсний хөгжмийн сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа, үр дүн: Монгол улс болон БНХАУ-ын ӨМӨЗО-ны хөгжмийн багш бэлтгэх их, дээд сургуулийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / 375 H17 2024 Хөөмийлөх ур чадвар сургалтын хөтөлбөрийн туршилт судалгаа : Боловсрол судлалын докторын зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл / 375 H22 2023 Хөгжмийн сургалтын хөтөлбөрийн агуулгын харьцуулсан судалгаа: Монгол болон БНХАУ-ын бага боловсролын жишээн дээр : Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 375 J52 2024 Үсэг бичгийг орон зайд урлан бүтээх хөтөлбөрийн туршилт судалгаа: БНХАУ-ын ӨМӨЗО-ны Түнляо хотын Хорчин зүүн гарын дунд хошууны Шаварт балгасын дунд сургуулийн өсвөр насны сурагчдын жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /

Диссертаци Доктор (Ph.D) Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль 2024

Ном зүйтэй (хуудас121-127)

Сургалтын хөтөлбөрийн онол, арга зүйн үндэс -- Монгол улс болон БНХАУ-ын ӨМӨЗО-ны хөгжмийн багш бэлтгэх их, дээд сургуулиудын үндэсний хөгжмийн сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа

Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ

Монгол (Кирилл)

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077