Телевизийн зар сурталчилгааны хэлний онцлог: Монголын телевизүүдийн жишээн дээр : Хэл шинжлэлийн ухааны доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Эрдэнэцогтын Сонинтогос ; Эрдэм шинжилгээний удирдагч: доктор (Ph.D), профессор Ж. Баянсан
Material type:
- text
- computer
- computer disc
- 21 070.195 С574
Item type | Current library | Call number | Status | Notes | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Докторын бүтээл | МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 | 070.195 С574 (Browse shelf(Opens below)) | Гэрээр олгохгүй | Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 | 33749-6-1 |
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
Хэл шинжлэлийн ухаан Доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл 2011
Ном зүйтэй (хуудас 139-148)
Нэгдүгээр бүлэг: Зар сурталчилгааны төлөв ба телевизийн зар сурталчилгааны онцлог -- Хоёрдугаар бүлэг: Телевизийн зар сурталчилгаа сэтгэц хэл шинжлэл, нийгмийн сэтгэл зүй, соёлын судлагдахуун болох нь
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол (Кирилл)
There are no comments on this title.