Химийн хичээлийн үндэсний хөтөлбөрт нийцүүлэн сурагчдаар бодуулах бодлогын ангилал төрлийг судалсан нь : Удирдагч: доктор (Ph.D) профессор Ц. Сумьяа ; Шүүмжлэгч: магистр Б. Норовсүрэн
Material type:
- text
- computer
- computer disc
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Байгалийн Ухааны Сургууль)
- 21 540 Т784
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Магистрын бүтээл | МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 | 1 | 540 Т 784 (Browse shelf(Opens below)) | Зөвхөн цахимаар уншина | 33778-6-1 |
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
Боловсролын удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
Ном зүй (хуудас 42)
ЕБС-д химийн хичээлээр сурагдаар бодуулах бодлогын ач холбогдол төрөл ангилал, арга зүйг судалсан судалгаа
Химийн хичээлээр сурагчдаар бодуулах бодлогын ангилал, төрлийг тогтоох судалгаа, үр дүн
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
There are no comments on this title.