Adobe captivate программыг ашиглан математикийн хичээлийг идвэхижүүлэх боломж, арга зам : Энгийн бутархай сэдвийн зарим жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор Ц. Лувсандорж

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Mongolian Publisher: Улаанбаатар [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2015Description: 60 хуудастай CD 12x12 30 смContent type:
  • text
Media type:
  • computer
Carrier type:
  • computer disc
Contained works:
  • Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Байгалийн Ухааны Сургууль)
Subject(s): DDC classification:
  • 21 510.071 Ө83
Online resources:
Contents:
Тархи мэдээллийг яаж хүлээж авч боловсруулдаг вэ?
Энгийн бутархайн үндсэн чанар болон ижил биш хуваарьтай бутархайнуудыг нэмэх хасах сэдвүүдийн заах арга зүй
Dissertation note: Магистрын зэрэг горилсон бүтээл
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Магистрын бүтээл МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 510.071 Ө83 (Browse shelf(Opens below)) Зөвхөн цахимаар уншина Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 35260-6-1
Total holds: 0
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
510 Э739 Монголын болон оросын багш нарын олимпиадын бодлогын харьцуулсан судалгаа : 510.071 А486 Математикийн хичээлээр тогтвортой хөгжлийн боловсрол олгох дидактик боломж, арга зам : 510.071 Н321 Бүхэл тооны дидактик шийдлийн онол, арга зүй : 510.071 Ө83 Adobe captivate программыг ашиглан математикийн хичээлийг идвэхижүүлэх боломж, арга зам : Энгийн бутархай сэдвийн зарим жишээн дээр / 510.092 B33 Чин улсын математикийн боловсролд эрдэмтэн мянгатын оруулсан хувь нэмэр : Математикийн боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 510.1 Г 232 Монгол улсад орчин цагийн математик сэтгэлгээ бүрэлдэн тогтож хөгжсөн нь:Диссертаци 510.1 Ө741 2022 Уламжлалт сурган хүмүүжил болон "оролдлогоор дүр бүтээх" сургалтын харьцуулсан судалгаа : Математик боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /

Магистрын зэрэг горилсон бүтээл

Ном зүй (хуудас 47)

Тархи мэдээллийг яаж хүлээж авч боловсруулдаг вэ?

Энгийн бутархайн үндсэн чанар болон ижил биш хуваарьтай бутархайнуудыг нэмэх хасах сэдвүүдийн заах арга зүй

Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.

Монгол Кирил

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077