Sant-Peterburgiĭn matematikiĭn duguĭlan /
Санкт-Петербургийн математикийн дугуйлан / Зохиогч: С.А.Генкин, И.В.Итенберг, Д.В.Фомин ; Орчуулсан: Ж.Батболд [бусад 4] ; Редактор: Ж.Батболд
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- 21 510'071 Г376 2005
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | МУБИС МБУС, БТС-ийн номын сан Унш. танхим /МБУС | 510'071 Г376 2005 (Browse shelf(Opens below)) | Available | MAM12428 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС МБУС, БТС-ийн номын сан Унш. танхим /МБУС | 510'071 Г376 2005 (Browse shelf(Opens below)) | Available | MAM12429 |
Browsing МУБИС МБУС, БТС-ийн номын сан shelves, Shelving location: Унш. танхим /МБУС Close shelf browser (Hides shelf browser)
510'071 Б532 Бодит юмсыг загварчлан тооцоолох үйлд хүүхдийг сургах арга зүй. Боловсролын түвшин:Бага. Хичээл:Математик. Бүлэг сэдэв:Үржих, хуваах үйлдэл | 510'071 Б859 1969 Бага сургуульд математик заах арга зүйн зарим асуудал / | 510'071 Г376 2005 Санкт-Петербургийн математикийн дугуйлан / | 510'071 Г376 2005 Санкт-Петербургийн математикийн дугуйлан / | 510'071 Г931 Математик заах аргын лекцүүд | 510'071 Г931 Математик заах аргын лекцүүд | 510'071 Г931 Математик заах аргын лекцүүд |
Номзүйтэй (хуудас 247-251)
Эхлэлийн бодлогууд -- Тэгш чанар -- Комбинторик-1 -- Хуваагдах чанар ба үлдэгдэл -- Дрихлейн зарчим -- Граф-1 -- Гурвалжны тэнцэтгэл биш -- Тоглоом -- Индукц -- Жишлэг ба диофрант тэгшитгэл -- Комбинаторик-2 -- Инвариант -- Граф-2 -- Геометр -- Тооллын систем -- Тэнцэтгэл биш -- Хоёр дахь жилийн бодлогууд
Энэхүү ном нь багш нарын нарын авлага болохоос гадна сурагчид бие даан ашиглан судалж болохоор бичигдсэн ба Ленинград нь олимпийн хөдөлгөөний өлгий хот боловч өнгөрсөн хугацаанд Ленинград Сантпетербургийн хуримтлуулсан асар их туршлагыг дэлгэрүүлж оруулсан 2 үндсэн хэсэгтэй. Нэгдүгээр хэсэгт V-VI ангийханд зориулагдсан бөгөөд математик-логикийн авъяас чадварыг илрүүлэхэд зориулсан тестийн хэлбэрийн бодлогоор эхэлсэн болно.
Монгол Кирил
There are no comments on this title.