Бага боловсролын математикийн багшлахуй ба суралцахуй: Бага боловсролын багш нарт зориулав.
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- 978-99973-0-840-5
- 21 372.7 А516
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | МУБИС БС номын сан Үнд. /БС | 372.7 А516 (Browse shelf(Opens below)) | Available | BAM26141 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС БС номын сан Үнд. /БС | 372.7 А516 (Browse shelf(Opens below)) | Available | BAM26142 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС БС номын сан Үнд. /БС | 372.7 А516 (Browse shelf(Opens below)) | Available | BAM26143 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС БС номын сан Үнд. /БС | 372.7 А516 (Browse shelf(Opens below)) | Available | BAM26144 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС БС номын сан Үнд. /БС | 372.7 А516 (Browse shelf(Opens below)) | Available | BAM26145 |
Browsing МУБИС БС номын сан shelves, Shelving location: Үнд. /БС Close shelf browser (Hides shelf browser)
Индекс -302х.
Өмнөх үг - 5х.
Редакторын үг - 7х.
Бага боловсролын математикийн багшлахуй, суралцахуйн ерөнхий асуудлууд - 9-131х.
Бага боловсролын математик суралцагч төвтэй багшлахуй -135-252х
Хавсралт - 267х.
Зарим үгсийн тайлбар - 295х.
Ном зүй -298х.
Бадрангуй алдарт Багшийн Сургууль
Бага боловсролын математикийн багшлахуй, суралцахуйн гарын авлага болох энэ номны хувьд дараах онцлогийг дурдаж болно. Үүнд:
- 6-10 настай Монгол хүүхдийн танин мэдэхүйн онцлогт тохирсон, мэдлэг бүтээгдэх конструкивист онолд тулгуурласан, сурагчдын бүтээлч үйл ажиллагааг голлосон.
- Бага боловсролын математикийн уламжлалт арга зүйн ололт амжилтыг өнөөгийн дэлхий нийтийн багшлахуйн суралцахуйн үзэл баримтлалд нийцүүлэн авч үзсэн
- Шинжлэн судлах арга барил, бүтээлч үйл ажиллагаа, мэдлэг бүтээгдэхэд чиглэсэн дасгал даалгаврыг систем, үнэлгээгээр суралцахуйг дэмжих боломж, дээд эрэмбийн сэтгэн бодох чадвар зэргийг хичээл бүрд тусгахыг зорьсон.
- Мэдлэг бүтээхэд чиглэсэн, гарын дорх хэрэглэгдэхүүнийг сэдэв бүрд тусгасан
- Суралцагч төвтэй багшлахуйн асуудал бүлэгт сэдэв бүрийн төгсгөлд тухайн сэдэвтэй холбоотой ээлжит хичээлийн төлөвлөлтийг оруулсан
- Стандарт, хөтөлбөр, сурах бичгийн өөрчлөлтөөс үл хамааран, олон улсын хэмжээнд нийтлэг байдаг бага боловсролын математикийн агуулга, арга зүйн үндсэн шийдлүүд, үйл ажиллагаа, чадвар, хандлага, үнэт зүйлсийг баримталсан...
mon
There are no comments on this title.