ЕБС-ийн бага ангийн сурагчдын биеийн бүрдлийн судалгаа

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Publication details: УБ 2018Description: 149 Хүснэгт, графикSubject(s): DDC classification:
  • 21 613.704 4 Т204
Contents:
Хүний биеийн бүрдлийн талаарх үзэл баримтлал, арга зүйн үндэс ЕБС-ийн 6-11 настай сурагчдын биеийн бүрдлийн судалгаа, түүний үр дүн
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Докторын бүтээл МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 613.704 4 Т204 (Browse shelf(Opens below)) Гэрээр олгохгүй TDM222
Total holds: 0
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
613.704 2 H74 Бөмбөгтэй дасгалаар зургаан настай хүүхдийг хөгжүүлэх арга зүй : Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 613.704 2 Б-38 Ерөнхий боловсролын сургуулийн сурагчдын хөдөлгөөний харьцангуй чанарын талаарх ойлголтыг судалсан байдал : 613.704 2 Ц969 Сурагчдын бие бялдрын хөгжил, амьдралын хэв маягийн судалгаа : Докторын бүтээл / 613.704 4 Т204 ЕБС-ийн бага ангийн сурагчдын биеийн бүрдлийн судалгаа 613.71 О-418 2024 Аэробикийн дасгалаар эмэгтэйчүүдийн биеийг галбиржуулах сургалтын үр дүн : Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 613.714 Э75 Хүүхдийн хөдөлгөөний биомеханик үйлдлийг гимнастикийн дасгалаар хөгжүүлэх судалгаа, үр дүн: Цэцэрлэгийн таван настай хүүхдийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын ухааны доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / 614.4 О-535 Энтеробиоз өвчний талаарх иргэдийн мэдлэг чадварыг судалсан нь. Докторын бүтээл

Номзүй х.145

Хүний биеийн бүрдлийн талаарх үзэл баримтлал, арга зүйн үндэс ЕБС-ийн 6-11 настай сурагчдын биеийн бүрдлийн судалгаа, түүний үр дүн

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077