Монгол хэл II Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 2-р ангийн сурах бичиг Ред: О. Лхагвасүрэн
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- 978-99973-69-21-5
- 21 372.4'077 М692
This record has many physical items (213). View all the physical items.
Browsing МУБИС ЕБС-ийн номын сан shelves, Shelving location: Унш. танхим /ЕБС Close shelf browser (Hides shelf browser)
372.4'077 М692 Монгол хэл II Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 2-р ангийн сурах бичиг | 372.4'077 М692 Монгол хэл II Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 2-р ангийн сурах бичиг | 372.4'077 М692 Монгол хэл II Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 2-р ангийн сурах бичиг | 372.4'077 М692 Монгол хэл II Ерөнхий боловсролын 12 жилийн сургуулийн 2-р ангийн сурах бичиг | 372.4'077 М692 Монгол хэл I Ред: Ц.Наранцэцэг | 372.4'077 М692 Монгол хэл I Ред: Ц.Наранцэцэг | 372.4'077 М692 Монгол хэл I Ред: Ц.Наранцэцэг |
Уншиж, бичиж сурсан дүү нартаа баяр хүргэе! Хурдан, зөв уншаад ойлгодог, ойлгосоноо илэрхийлэх, мэндчилгээ, талархал бичихэд чинь энэ ном тусална. Та нар чадна.
Үсэгээ бүлэглэж, ангилаж суръя -5-10х. Үйл ажиллагааны зааварыг ойлгож дагаж мөрдье -10-12х. Өөрт тохиолдсон явдлаа ярьж суръя -13-16х. Ураг төрөлөө нэрлэж суръя -17-22х. Үг бүлэглэж сурцгаая -23-24х. Тайлбар толь бичиг ашиглаж сурцгаая -25-28х. Тоглоом зааварыг ухаарч ойлгоё -29-36х. Заавал уншиж ойлгох, заавар бичих -37-52х. Оньсого таацгаая -53-59х. Үйл явдлын дарааллыг олцгооё -60-63х. Үгийг зөв ялгаж зөв уншиж, бичье -64-75х. Дүрслэн ярьж үлгэр зохиоё -76-81х. Өгүүлбэрийн цэг тэмдгийг зөв хэрэглэж суръя -82-90х. Үгийг үеэр зааглаж мөрд шилжүүлье -91-99х. Төсөөлөн бодож, ярьж, бичиж сурцгаая -100-106х. Зохиолын баатрыг төсөөлөн ярьж, бичих -107-116х. Асуултын хариултыг сонгон уншъя -116-123х. Эсрэг утгатай үгийг хэрэглэж сурцгаая -124-133х. Дуурайн зохиож бичье -134-139х. Алдааг засаж сурцгаая -140-143х. Зохиолын баатрын үг яриаг цээжлэн, дүрд тоглоё -144-143х. Ертөнцийн гурвыг дуурайн зохиоё -146-147х. Харилцан яриаг дуурайн зохиож бичье -148-152х.
There are no comments on this title.