Боловсрол дахь жендэр Хян. С. Энхтүвшин, Д. Хандармаа

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Mongolian Publication details: УБ 2018 Би Си Ай ХХКDescription: 202х. Зураг, хүснэгт 25 смContent type:
  • text
Media type:
  • unmediated
Carrier type:
  • volume
Subject(s): DDC classification:
  • 21 305.3'071 Б 553
Contents:
Швейцарын хөгжлийн агентлагийн санхүүжилттэй "Тогтвортой хөгжлийн Боловсрол /ТХБ/ төслийн хүрээнд хийгдсэн 2016 онд "Бага дунд боловсролын жендэрийн дүн шинжилгээ"-р боловсролд жендэрийн тэгш байдлыг хангах олон улсын болон олон улсын болон монгол орны бодлого, эрхзүйн орчин, боловсролын салбар дахь жендэрийн тулгамдсан асуудлууд, жендэрийн нийцтэй сургуулийн орчин, сурах бичиг, хичээлийн хөтөлбөр, жендэрийн талаарх олон нийт, оролцогч талуудын ойлголт хандлага, жендэрт суурилсан ялгаварлан гадуурхалт бх хүчирхийллийн талаарх үзэл хандлагыг жендэрийн дүн шинжилгээний тодорхой аргачлалуудын хосолмол хувилбарыг ашиглан судласан ба энэ судалгааны дүнд тулгуурлан Бага дунд боловсролын жендэрийн стратегийн үйл ажиллагааны төлөвлөлт 2017-2020-ийг боловсруулсан нь "Боловсролын салбарын жендэрийн стратегийн баримт бичиг 2017-2024"-ийн зорилго зорилтууд хэрэгжүүлэх үйл ажиллагаанд тусгагдсан. Энэ ажлын хүрээнд Нийгмийн бодлогын хөгжлийн судалгааны хүрээлэн НБХСХ, МУБИС-ийн судлаачид хамтран Тогтвортой хөгжлийн боловсрол төслийн захиалгаар "Боловсрол дахь жендэр" хичээлийн хөтөлбөр ба 15 модуль бүхий гарын авлага боловсруулан бүх шатны боловсролын байгууллагын багш мэргэжилтнүүдэд зориулсан сургалтуудаар туршин сайжруулсны үндсэн дээр энэхүү гарын авлагыг бүтээж боловсрол дахь жендэрийн асуудлыг сонирхон судалдаг хэн бүхэнд зориулсан гаргажээ. Жендэрийн үндсэн ойлголт Тогтюортой хөгжил ба жендэр Боловсролын салбарын бодлого эрх зүйн орчны жендэрийн асуудлууд Хүйс жендэрийн ялгааг багшлахуй суралцахуй үйл явцад харгалзах нь Жендэрийн нөлөөллийг тооцсон сургалтын хөтөлбөр Жендэрийн нөлөөллийг тооцсон сургалтын хэрэглэгдэхүүн Сургуулийн материаллаг орчин анги зохион байгуулалт жендэр Жендэрийн мэдрэмжтэй багшлахуйн хэл яриа, багш сурагч, сурагч хоорондын харилцан үйлдэл Жендэрийн нөлөөллийг тооцсон хичээлээс гадуурх үйл ажиллагаа Жендэрийн нөлөөллийг тооцсон мэргэжлийн чиг баримжаа олгох хөтөлбөр Жендэрт ээлтэй сургууль Жендэрт суурилсан хүчирхийллээс ангид орчин бүрдүүлэх нь Хянал шинжилгээ үнэлгээ ба жендэр Боловсролын байгууллагын бодлого төлөвлөлтөд жендэрийн тэгш байдлын үзэл баримтлалыг тусгасан нь Боловсролын салбар дахь жендэрийн мэдрэмжтэй санхүүжилт
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Нийгмийн бодлогын хөгжлийн судалгааны хүрээлэн /НБХСХ/, МУБИС-ийн судлаачид хамтран Тогтвортой хөгжлийн боловсрол төслийн захиалгаар "Боловсрол дахь жендэр" хичээлийн хөтөлбөр ба 15 модуль бүхий гарын авлага боловсруулан бүх шатны боловсролын байгууллагын багш мэргэжилтнүүдэд зориулсан сургалтуудаар туршин сайжруулсны үндсэн дээр энэхүү гарын авлагыг бүтээж боловсрол дахь жендэрийн асуудлыг сонирхон судалдаг хэн бүхэнд зориулсан гаргажээ.

Номзүй х.200, Товчилсон үгийн жагсаалт х.196, Бие даах ажлын сэдвийн чиглэл х.197

Швейцарын хөгжлийн агентлагийн санхүүжилттэй "Тогтвортой хөгжлийн Боловсрол /ТХБ/ төслийн хүрээнд хийгдсэн 2016 онд "Бага дунд боловсролын жендэрийн дүн шинжилгээ"-р боловсролд жендэрийн тэгш байдлыг хангах олон улсын болон олон улсын болон монгол орны бодлого, эрхзүйн орчин, боловсролын салбар дахь жендэрийн тулгамдсан асуудлууд, жендэрийн нийцтэй сургуулийн орчин, сурах бичиг, хичээлийн хөтөлбөр, жендэрийн талаарх олон нийт, оролцогч талуудын ойлголт хандлага, жендэрт суурилсан ялгаварлан гадуурхалт бх хүчирхийллийн талаарх үзэл хандлагыг жендэрийн дүн шинжилгээний тодорхой аргачлалуудын хосолмол хувилбарыг ашиглан судласан ба энэ судалгааны дүнд тулгуурлан Бага дунд боловсролын жендэрийн стратегийн үйл ажиллагааны төлөвлөлт 2017-2020-ийг боловсруулсан нь "Боловсролын салбарын жендэрийн стратегийн баримт бичиг 2017-2024"-ийн зорилго зорилтууд хэрэгжүүлэх үйл ажиллагаанд тусгагдсан. Энэ ажлын хүрээнд Нийгмийн бодлогын хөгжлийн судалгааны хүрээлэн НБХСХ, МУБИС-ийн судлаачид хамтран Тогтвортой хөгжлийн боловсрол төслийн захиалгаар "Боловсрол дахь жендэр" хичээлийн хөтөлбөр ба 15 модуль бүхий гарын авлага боловсруулан бүх шатны боловсролын байгууллагын багш мэргэжилтнүүдэд зориулсан сургалтуудаар туршин сайжруулсны үндсэн дээр энэхүү гарын авлагыг бүтээж боловсрол дахь жендэрийн асуудлыг сонирхон судалдаг хэн бүхэнд зориулсан гаргажээ. Жендэрийн үндсэн ойлголт Тогтюортой хөгжил ба жендэр Боловсролын салбарын бодлого эрх зүйн орчны жендэрийн асуудлууд Хүйс жендэрийн ялгааг багшлахуй суралцахуй үйл явцад харгалзах нь Жендэрийн нөлөөллийг тооцсон сургалтын хөтөлбөр Жендэрийн нөлөөллийг тооцсон сургалтын хэрэглэгдэхүүн Сургуулийн материаллаг орчин анги зохион байгуулалт жендэр Жендэрийн мэдрэмжтэй багшлахуйн хэл яриа, багш сурагч, сурагч хоорондын харилцан үйлдэл Жендэрийн нөлөөллийг тооцсон хичээлээс гадуурх үйл ажиллагаа Жендэрийн нөлөөллийг тооцсон мэргэжлийн чиг баримжаа олгох хөтөлбөр Жендэрт ээлтэй сургууль Жендэрт суурилсан хүчирхийллээс ангид орчин бүрдүүлэх нь Хянал шинжилгээ үнэлгээ ба жендэр Боловсролын байгууллагын бодлого төлөвлөлтөд жендэрийн тэгш байдлын үзэл баримтлалыг тусгасан нь Боловсролын салбар дахь жендэрийн мэдрэмжтэй санхүүжилт

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077