Бага насны хүүхдийн математикийн үндсэн ойлголт Ред.Т. Цэндсүрэнп; Орч. Б.Мягмар, Б. Алтантуяа.

Material type: TextTextPublication details: УБ "Ган принт"ХХК-д хэвлэв. 2019Description: 221х. Фото зураг, дүрс, хүснэгт 23смContent type:
  • text
Media type:
  • unmediated
Carrier type:
  • volume
ISBN:
  • 978 99978 68 57 2
Other title:
  • Big Ideas of Early Mathematics
Subject(s): DDC classification:
  • 21 372 Б121
Contents:
Бага насны хүүхдэд тоог таниулах, тоолуулж сургах, хоёр хэмжээст дүрсийг нэрлүүлж сургахаас гадна хүүхдийн математик сэтгэлгээг хөгжүүлэх асуудлыг оцгойлон анхаарах ёстой. Хүүхдийн математикийг ойлгох, эзэмших үйл явц нь төрөлхийн байх ба 3 нас хүртэлх жилүүд нь хамгийн чухал үе байдаг. Номын агуулга нь багшийн зүгээс хүүхдэд эд юмстай харицах үйлдэл хийх боломж олгох, хүүхдийн үйл ажиллагааг төлөвлөн зохион байгуулахад тусалж дэмжих болно. Түүнчлэн уг номонд баг, эцэг эхчүүд, хүүхдийн хөгжлийг дэмжих багц үйл ажиллагаа төдийгүй эдгээр үйл ажиллагаа нь хүүхдийн хөгжилд чухал болохыг тайлбарласан байна. Ононлог: Шинж чанараар нь бүлэглэх Тооны тухай ойлголт: Тоо хэмжээний тухай ойлголтыг хөгжүүлэх нь Тоолол: 1,2,3 ба цааш нь Тооны үйлдэл: Тооны үйлдэл бүхэн утга агуулна Зүй тогтол: Давтамж болон зүй тогитлыг таньж мэдэх Хэмжигдэхүүн: Бодит харицуулалт хийх Мэдээллийн дүн шинжилгээ: Асуух ба хариултыг олох Орон зайн хамаарал: Хүрээлэн буй орчин тойрноо зураглаж дүрслэх нь Хэлбэр дүрс: Дүрсийн тухай ойлголт
Summary: Бага насны хүүхдийн багш нарт зориулав.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Бага насны хүүхдэд тоог таниулах, тоолуулж сургах, хоёр хэмжээст дүрсийг нэрлүүлж сургахаас гадна хүүхдийн математик сэтгэлгээг хөгжүүлэх асуудлыг оцгойлон анхаарах ёстой.Номын агуулга нь багшийн зүгээс хүүхдэд эд юмстай харицах үйлдэл хийх боломж олгох, хүүхдийн үйл ажиллагааг төлөвлөн зохион зохион байгуулахад тусалж дэмжих болно.

Номзүй х.120-121

Бага насны хүүхдэд тоог таниулах, тоолуулж сургах, хоёр хэмжээст дүрсийг нэрлүүлж сургахаас гадна хүүхдийн математик сэтгэлгээг хөгжүүлэх асуудлыг оцгойлон анхаарах ёстой. Хүүхдийн математикийг ойлгох, эзэмших үйл явц нь төрөлхийн байх ба 3 нас хүртэлх жилүүд нь хамгийн чухал үе байдаг. Номын агуулга нь багшийн зүгээс хүүхдэд эд юмстай харицах үйлдэл хийх боломж олгох, хүүхдийн үйл ажиллагааг төлөвлөн зохион байгуулахад тусалж дэмжих болно. Түүнчлэн уг номонд баг, эцэг эхчүүд, хүүхдийн хөгжлийг дэмжих багц үйл ажиллагаа төдийгүй эдгээр үйл ажиллагаа нь хүүхдийн хөгжилд чухал болохыг тайлбарласан байна. Ононлог: Шинж чанараар нь бүлэглэх Тооны тухай ойлголт: Тоо хэмжээний тухай ойлголтыг хөгжүүлэх нь Тоолол: 1,2,3 ба цааш нь Тооны үйлдэл: Тооны үйлдэл бүхэн утга агуулна Зүй тогтол: Давтамж болон зүй тогитлыг таньж мэдэх Хэмжигдэхүүн: Бодит харицуулалт хийх Мэдээллийн дүн шинжилгээ: Асуух ба хариултыг олох Орон зайн хамаарал: Хүрээлэн буй орчин тойрноо зураглаж дүрслэх нь Хэлбэр дүрс: Дүрсийн тухай ойлголт

Бага насны хүүхдийн багш нарт зориулав.

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077