Бага насны хүүхдийн математикийн үндсэн ойлголт Ред.Т. Цэндсүрэнп; Орч. Б.Мягмар, Б. Алтантуяа.
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- 978 99978 68 57 2
- Big Ideas of Early Mathematics
- 21 372 Б121
This record has many physical items (81). View all the physical items.
Browsing МУБИС СӨБС-ийн номын сан shelves, Shelving location: Үндсэн фонд /СӨБС Close shelf browser (Hides shelf browser)
Бага насны хүүхдэд тоог таниулах, тоолуулж сургах, хоёр хэмжээст дүрсийг нэрлүүлж сургахаас гадна хүүхдийн математик сэтгэлгээг хөгжүүлэх асуудлыг оцгойлон анхаарах ёстой.Номын агуулга нь багшийн зүгээс хүүхдэд эд юмстай харицах үйлдэл хийх боломж олгох, хүүхдийн үйл ажиллагааг төлөвлөн зохион зохион байгуулахад тусалж дэмжих болно.
Номзүй х.120-121
Бага насны хүүхдэд тоог таниулах, тоолуулж сургах, хоёр хэмжээст дүрсийг нэрлүүлж сургахаас гадна хүүхдийн математик сэтгэлгээг хөгжүүлэх асуудлыг оцгойлон анхаарах ёстой. Хүүхдийн математикийг ойлгох, эзэмших үйл явц нь төрөлхийн байх ба 3 нас хүртэлх жилүүд нь хамгийн чухал үе байдаг. Номын агуулга нь багшийн зүгээс хүүхдэд эд юмстай харицах үйлдэл хийх боломж олгох, хүүхдийн үйл ажиллагааг төлөвлөн зохион байгуулахад тусалж дэмжих болно. Түүнчлэн уг номонд баг, эцэг эхчүүд, хүүхдийн хөгжлийг дэмжих багц үйл ажиллагаа төдийгүй эдгээр үйл ажиллагаа нь хүүхдийн хөгжилд чухал болохыг тайлбарласан байна. Ононлог: Шинж чанараар нь бүлэглэх Тооны тухай ойлголт: Тоо хэмжээний тухай ойлголтыг хөгжүүлэх нь Тоолол: 1,2,3 ба цааш нь Тооны үйлдэл: Тооны үйлдэл бүхэн утга агуулна Зүй тогтол: Давтамж болон зүй тогитлыг таньж мэдэх Хэмжигдэхүүн: Бодит харицуулалт хийх Мэдээллийн дүн шинжилгээ: Асуух ба хариултыг олох Орон зайн хамаарал: Хүрээлэн буй орчин тойрноо зураглаж дүрслэх нь Хэлбэр дүрс: Дүрсийн тухай ойлголт
Бага насны хүүхдийн багш нарт зориулав.
There are no comments on this title.