370 301
Т 587
Төмөр-Очир С.
Ерөнхий хийгээд боловсролын социологи Их дээд сургуулийн сурах бичиг
Ред.Т. Цэнд-Аюуш (Ph.D) д-р
.- УБ Токио, 2020
.- 472х., 25см.
-ISBN 978-9919-23-117-0 .: 30000
- Энэхүү сурах бичигт Боловсролын социологийн шинжлэх ухааныг судлахад зайлшгүй шаардлагатай ерөнхий солциологийн үндсэн ойлголтыг тайлбарласан, боловсролын мөн чанар, нийгэмд гүйцэтгэх үүргийг тодорхойлсон 3 бүлгээс бүтэх ба түүхэн ба онолын болон туршлагын талыг нэгдмэл авч үзэхийг зорьжээ.
Номзүй монгол хэлээр х.462, орос хэлээр х.463-464, англи хэлээр х.465-467
Энэхүү сурах бичигт Боловсролын социологийн шинжлэх ухааныг судлахад зайлшгүй шаардлагатай ерөнхий солциологийн үндсэн ойлголтыг тайлбарласан, боловсролын мөн чанар, нийгэмд гүйцэтгэх үүргийг тодорхойлсон 3 бүлгээс бүтэх ба түүхэн ба онолын болон туршлагын талыг нэгдмэл авч үзэхийг зорьжээ. Социологи нийгмийн тухай бие даасан шинжлэх ухаан мөн Социологийн шинжлэх ухааны судалгааны обьект, судлах зүйл Социологийн шинжлэх ухааны эх сурвалж, өнөөгийн байдал хэтийн төлөв Социологийн судалгааны аргууд Боловсрол олон шинжлэх ухааны судалгааны обьект болох нь Боловсолын социологи бол социологийн шинжлэх ухааны өвөрмөц салбар мөн Боловсролын социологи бүрэлдэн тогтсон нь Боловсролын социологийн обьект судлах зүйл Боловсролын парадигм Бие дааж эзэмших боловсрол бол XXI зууны боловсрол мөн Боловсролын чанар социологийн асуудал болох нь Боловсролын эмпирик судалгааны технологи
Худалдаж авсан
Боловсрол ба социологи Социологи ба боловсрол Дээд боловсрол Боловсролын чанар Боловсрлл ба нийгэнмшил Бие дааж суралцах Социологийн судалгаан арга
370 301 / Т 587