371.9
C753
Сургалтын үйл ажиллагааг дэмжих тусгай хэрэгцээт боловсролын арга зүй : Бага ангийн жишээн дээрх 172 шинэлэг санаа /
Цүкүмори Хисаэ ; Редактор Д. Одгэрэл, Д. Ганболд ; Орчуулагч Н. Оюунтунгалаг, Фүжий Тана, Б. Ундрал
.- Улаанбаатар хот: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2020, @copyright Хүүхдийг Ивээх Сан
.- 183 хуудастай, Зурагтай, Схемтэй 24 см.
-ISBN Зөөлөн хавтастай
- Хүүхдийг Ивээх Сан, - Эрхэлсэн байгууллага Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, - Эрхэлсэн байгууллага
Суралцах үйл ажилгаанд үзүүлэх дэмжлэг (Сонсох чадвар тааруу хүүхэд), (Ярих чадвар тааруу хүүхэд), (Унших чадвар тааруу хүүхэд), (Бичих чадвар тааруу хүүхэд), (Амархан мартдаг), (Тоо бодоход тааруу хүүхэд), (Дасгал хөдөлгөөн хийхдээ тааруу хүүхэд), (Гарын эв дүй муутай хүүхэд), (Эмх цэгцтэй байж чаддаггүй) -- Өдөр тутмын үйл ажиллагаанд үзүүлэх дэмжлэг (Багийн харилцан ярианд оролцохдоо тааруу хүүхэд), (Жижүүрийн ажил болон хариуцуулсан ажлыг ойлгодоггүй хүүхэд), (Огцом цоцмог зан үйл гаргадаг хүүхэд), (Харилцаанд ордоггүй хүүхэд), (Хүнтэй харилцахдаа тааруу хүүхэд), (Дэс дараалал журам мөрддөггүй хүүхэд), (Ямар нэг юманд хэт туйлширдаг хүүхэд), (Харааны хүртэхүй сул хүүхэд) -- Асуудалтай зан үйл гаргадаг хүүхэдтэй ажиллах арга зүй (Ангиас гарч явдаг), (Бусдыг болон өөрийгөө гэмтээдэг), (Бусдын юмыг зөвшөөрөлгүй авдаг), (Бүдүүлэг үг хэллэг хэрэглэдэг), (Амархан уйлдаг), (Чанга дуу чимээнээс айдаг), (Юм хийхгүй зүгээр суудаг), (Анхаарал төвөлрөх чадвар сул тогтворгүй)
Суралцахуйн бэрхшээл /LD/, Анхаарал дутмагшил, хэт хөлөлгөөнтөх эмгэг /ADHD/, Аутизмын хүрээний эмгэг /ASD/ зэрэг боловсролын тусгай хэрэгцээтэй хүүхдүүдэд "хичээл сургалт - өдөр тутмын амьдрал - найз нөхөдийн харилцаа" нд үзүүлэх дэмжлэг
монгол кирил
Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажиллах Хүүхдийг судлах Тусгай хэрэгцээт хүүхдийн суралцахыг дэмжих туслах
371.9 / C753