372.21
Х487
Хоролсүрэн, Д
Сургуулийн өмнөх насны хүүхдийн хүмүүжилд телевизийн арилжааны сурталчилгаа сөргөөр нөлөөлөх нь :
Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор М. Моломжамц ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) дэд профессор Д. Дашхүү
.- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2012,
.- 55 хуудастай, 30см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Дүрслэх Урлаг Технологийн Сургууль),
Номзүй (хуудас 54)
1-р бүлэг Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн сурталчилгааны ёс зүйн асуудал 2-р бүлэг Арилжааны сурталчилгаа хүүхдийн сэтгэл зүйд тусах нь
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Зар сурталчилгаа Рекламны сөрөг нөлөө Хүүхдийн сэтгэл зүй
372.21 / Х487