372.21
Х487
Хоролсүрэн, Д
          Сургуулийн өмнөх насны хүүхдийн хүмүүжилд телевизийн арилжааны сурталчилгаа сөргөөр нөлөөлөх нь : Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор М. Моломжамц ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) дэд профессор Д. Дашхүү .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2012, .- 55 хуудастай, 30см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Дүрслэх Урлаг Технологийн Сургууль),



Номзүй (хуудас 54)

1-р бүлэг Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн сурталчилгааны ёс зүйн асуудал 2-р бүлэг Арилжааны сурталчилгаа хүүхдийн сэтгэл зүйд тусах нь


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.


Монгол Кирил

Зар сурталчилгаа Рекламны сөрөг нөлөө Хүүхдийн сэтгэл зүй

372.21 / Х487