371.1
Б109 2021
Баасандорж, Ц. Урианхан
Хичээлийн технологи /
Зохиогч: Урианхан Ц. Баасандорж ; Редактор: С. Батхуяг
- Анхны хэвлэл
.- Улаанбаатар :: Соёмбо принтинг ХХК, 2021., , @Copyright 2021,
.- 179 хуудастай ;, 25 см.
-ISBN 9789919261597 .: 30000
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Нийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль)
Номзүй (хуудас 174-178)
Хичээл -- Хичээлийн агуулга -- Хичээлийн хэрэглэгдэхүүн Хичээлийн технологийн шинэчлэлийн чиг хандлага Хичээлийн технологийн шинэчлэлийг хэрэгжүүлэх арга зам
Хүн төрөлхтөн түүхэн хөгжлийнхөө явцад өөрсдийн хуримтлуулсан мэдлэг, туршлагаа үр хүүхэд, хойч үедээ өвлүүлэх, тэднийг амьдралд бэлтгэх нэгэн үр дүнтэй агаад өвөрмөц “үйлдвэрлэл” нээж олсон нь хичээл аж. Хичээл нь төдийгөөс өдий хүртэлх урт удаан зам туулахдаа улам бүр боловсорсоор эдүгээ өөрийн тогтсон технологи бүхий "үйлдвэрлэл” болжээ. Хичээлийн технологи нь тогтонги хөдөлгөөнгүй зүйл биш бөгөөд аливаа үйлдвэрлэлийн технологийн нэгэн адил нийгэм, цаг үеэ даган байнга шинэчлэгдэн хөгжиж ирсэн бөгөөд хөгжсөөр байна.
Энэхүү хичээлийн технологи, түүний шинэчлэл, хөгжлийн чиг хандлагыг судалж сургалтад мөрдөх нь сургууль, багш нарын өмнө тулгамдсан асуудлын нэг юм. Учир нь аль ч шатны сургуулийн өдөр тутмын үндсэн үйлдвэрлэл нь хичээл, тэрхүү үйлдвэрлэлийг эрхлэгчид нь багш нар билээ. Иймд сургууль, багш нарын бүтээгдэхүүнийхээ чанар, үр өгөөжийг дээшлүүлэх нэгэн зам нь үйлдвэрлэлийнхээ технологийг судалж эзэмших, мөрдөн хэрэгжүүлэх, улмаар нийгэм, цаг үеийн шаардлагын дагуу шинэчлэн сайжруулж байх явдал билээ...
монгол (кирилл)
Боловсрол
Хичээл Хичээлийн арга зүй Хичээлийн үнэлгээ
371.1 / Б109 2021