371.9
Т865
Хүүхэд бүрийг боловсролд тэгш хамруулах зарчмыг дэмжих нь : Төслийн эцсийн үнэлгээний тайлан
.- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2021,
.- 112 хуудастай, Схемтэй, Диаграмттай 24 см.
-ISBN
- Хүүхдийг Ивээх Сан , - Эрхэлсэн байгууллага From the People of Japan, - issuing body Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, - Эрхэлсэн байгууллага IRIM, - issuing body
- Нүүр хуудсанд: (Монгол дахь Хүүхдийг Ивээх Сангийн захиалгаар Хараат Бус Судалгааны Хүрээлэн боловсруулав)
Төслийн уялдаа хамаарал -- Төслийн үр дүнтэй байдал -- Төслийн үр ашигтай байдал -- Төслийн тогтвортой байдал -- Төслийн үр нөлөөтэй байдал
Энэхүү судалгаагаар Хүүхдийг Ивээх Сан (ХИС)-ийн 2018-2021 оны хооронд тэгш хамруулах боловсрол дэмжих чиглэлээр хэрэгжүүлсэн “Хүүхэд бүрийг боловсролд тэгш хамруулах зарчмыг дэмжих нь” төслийн дүнг үнэллээ. Тус төсөл нь үйл ажиллагаагаа жил бүрээр төлөвлөж, 3 үе шаттай хэрэгжсэн ба жил тутмын төлөвлөлт, гүйцэтгэлийг уг үнэлгээнд харгалзсан болно.
Үнэлгээний зорилго нь төслийн хэрэгжүүлсэн гол үр дүнгүүд болох:
млх
Тусгай хэрэгцээт хүүхдүүд (ТХХ)-ийг дэмжих, сургууль завсардсан хүүхдүүдийг боловсролд хамруулахад Насан туршийн боловсролын төв (НТБТ)-ийн чадавхыг сайжруулах (Үр дүн 2);
гы ТХСБ-ын талаар баримтлах бодлогыг сайжруулах (Үр дүн 4)-д оруулсан төслийн хувь нэмэр, үр дүнг үнэлэхэд оршсон.
монгол кирил
Хүүхэд бүрийг боловсролд тэгш хамруулах зарчмыг дэмжих нь төсөл Тэгш хамруулан сургах Тусгай хэрэгцээт боловсролын арга зүй Хөгжлийн бэрхшээлттэй хүүхэдтэй ажиллах
371.9 / Т865