370
Л111
Лавай №25 : Эрдэм шинжилгээний сэтгүүл
Ерөнхий редактор Р. Мижиддорж
.- Улаанбаатар: EDU press, 2021,
.- 85 хуудастай, Графиктай, хүснэгттэй 20 см.
Ном зүй (хуудас 84-85)
Монгол Улсын Боловсролын Их Сургуулийн оюутнуудын суралцахуйн хэв маягийг Фелдер Соломоны индекс ашиглан судалсан үр дүн
Р. Намжилдагва, Б. Түмэнцэцэг Хүүхдийн хөгжлийг дэмжих үйлд эцгийн оролцоо ба сургуульд бэлтгэгдсэн байдлын судалгаа
Ж. Орчлон Багш мэргэжлээрээ хөгжих талаарх судалгааны сүүлийн үеийн тоймоос Д. Амартүвшин, Ц.Одгэрэл
Бага ангийн математикийн стандарт бус бодлого, түүний арга зүйн шийдэл
Г.Батбаяр Оюутан сонгон судлах хичээлээр гүйцэтгэсэн бие даалтын ажлын чанар, ҮРДҮН Д. Үнэнбаяр, Л. Туяа, Ц. Эрдэнэжаргал, Ө. Ариунзул Сувилахуйн Сургуулийн 1-р дамжааны оюутнуудын цахим сургалтын сэтгэл ханамж
Б. Туул, Ц.Дашдулам, Б. Одгэрэл, Д.Лхагвасүрэн, П.Золжаргал, Б.Лхагвасүрэн, П.Орхонтуяа Б.Явуухулангийн яруу найраг дахь цаг хугацааны сэтгэлгээ, утга, бэлгэдэл (“Дөрвөн улирал” ерөнхий сэдэвт шүлгийн жишээн дээр)
С.Нэргүйцэцэг Монгол Улс болон Өвөр Монголын Өөртөө Засах Орны бага ангийн сурагчдын хөдөлгөөний чадварыг харьцуулсан судалгаа Лиу Бат, Гүй Лан
МУБИС-иас эрхлэн хэвлүүлж буй энэхүү сэтгүүлийн нийтлэлийн бодлого нь багш боловсролын шинэчлэлийн талаарх олон улмын болон монгол орны туршлага судалгаа, шинэ санааг түгээн дэлгэрүүлэх, мэдээлэх, хэлэцүүлэхэд чиглэгддэг ба дугаар бүрийн нийтлэлд Судалгаа, судалгааны аргазүй ба судлаачийн бичих чадвар, Сургууль багш нарын ахмтын ажиллагаа, түншлэл клиник профессор, Багшийн шинэ загвар сургалтын шинэ хөтөлбөрүүд эдгээрийн хэрэгжилт, Багш бэлтгэдэг их дээд сургууль ЕБС цэцэрлэгийн багш нарын мэргэжлийн чадавхийн хөгжил, Мэдээлэл ба бусад асуудлууд гэсэн гол асуудлууд юм.
Лавай сэтгүүл
370 / Л111