371.1
K 48 2021
Клэр, Р. Килбэйн = Clare R. Kilbane
Багшлахуйн загвар = Teaching Models : XXI зууны суралцагчдад зориулан сургалтыг дизайнчлах нь /
Клэр Р. Килбэйн, Натали Б. Милман ; Орчуулагч: Адъяасүрэнгийн Заяадэлгэр, Сэнгээгийн Энхтүвшин, Адъяасүрэнгийн Амаржаргал ; Хянан тохиолдуулсан: Чойжилсүрэнгийн Нямгэрэл, Өвгөний Цэндсүрэн
Teaching Models : Designing Instruction for 21st Century Learners
.- Boston: Pearson Education Inc., 2014, copyright ©2014 by Pearson Education Inc.Улаанбаатар: Би Си Ай ХХК, 2021,
.- 468 хуудастай, Зураг хүснэгттэй 21 см.
-ISBN 020560997X 9780205609970
- Боловсрол Шинжлэх ухаан Яам, - Эрхэлсэн байгууллага Азийн хөгжлийн банк = Asian development bank, - issuing body
- Номын нүүр хуудасны дээд талд: Боловсрол Шинжлэх Ухааны Яам
- Номын нүүр хуудасны дээд талд: Хөдөлмөр эрхлэх ур чадварыг дээшлүүлэх төсөл
- Номын нүүр хуудасны дээд талд: ADB Asian Development Bank
Ном зүй (хуудас 452-468)
XXI зууны боловсролын дизайн. Багш хүн боловсролын дизайн -- Сургалтын дизайн, Боловсролын дизайн, Үр дүнтэй сургалтын дизайн гаргах арга -- Багш нарт зориулсан сургалтын хэрэгсэл, Загвар арга, технологи -- Хичээлд суурилсан үнэлгээ -- Сургалтын загварууд. Шууд сургалтын загвар -- Ухагдахуун төлөвшүүлэх загвар -- Ухагдахуун хөгжүүлэх загвар -- Индуктив загвар -- Үгийн сан эзэмших загвар -- Эрэл хайгуул хийх загвар -- Асуудалд суурилсан сургалтын загвар -- Хамтран суралцах загвар -- Интегратив загвар -- Сократын семинарын загвар -- Хавсралтууд.ADDIE загвар практик хэрэглээ, Ухагдахуун заах дэвшилтэд материал -- Ажлын хуудас -- Сургалтын загваруудын матриц -- Хичээлийн төлөвлөгөөний бүтэцчилсэн хүрээ
Энэхүү ном нь өнөөгийн эрч хүчтэй, хурдацтай хувьсан өөрчлөгдөж буй, технологид хөтлөгдсөн, глобалчлагдсан нийгэмд олон янз сурагчийн хувь хүний болон хамтын суралцахуйн хэрэгцээг амжилттай шийдвэрлэхүйц үр дүнтэй хичээл зохион бүтээхэд нь сурган хүмүүжүүлэгчдэд туслахад чиглэсэн юм. Ингэхдээ зохиогчид урьд өмнө байгаагүй хүчирхэг янз бүрийн сургалтын нөөцийг хэрхэн ашиглах, сурагчдыг ирээдүйн боловсролд, мөн ажиллах хүчний эрэлт хэрэгцээнд хамгийн сайн бэлтгэхийн тулд уг загваруудыг хэрхэн үр дүнтэй ашиглахыг харуулсан. Сургалтын төлөвлөлтөд зорилготой ханддаг, суралцагчид болон агуулгатай холбоотой сорилтуудыг тодорхойлж, боловсруулахад тусгай системчилсэн үйл явцын мэдлэгийг ашигладаг, сургалтын загвар, стратеги, технологийн өргөн хүрээтэй иж бүрдлийг бүтээлчээр ашиглах замаар суралцахуйн бэрхшээлийг шийдвэрлэдэг боловсролын дизайнерын үүргийг ч зохиогчид онцлон тэмдэглэсэн. I хэсэгт боловсролын дизайнераар ажиллах нь илүү амжилттай багшлах арга зам болохыгтайлбарласан.
II хэсэгтсургалтын хүчирхэг, нотлогдсон 10 загварыгтанилцуулж, тэдгээрийг дижитал эринд нийцтэй болгохын тулд хувирган өөрчилж, XXI зууны багшлахуйн сорилтуудыг шийдвэрлэхэд ашиглаж болохыг тус тус харуулсан.
Монгол (Кирил)
Боловсрол
Багшлахуй
371.1 / K 48 2021