372.54
J52 2022
Jin Fu
          Суралцагчдад хорчин хатгамлыг таниулах туршилт хичээлийн үр дүн: Дүрслэх урлаг, орон нутгийн хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын ухааны доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Jin Fu ; Эрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч: Доктор (Ph.D) Л. Ариунжаргал, Доктор (Ph.D) профессор Bao Geriletu ; Эрдэм шинжилгээний ажлын албан ёсны шүүмжлэгч: Доктор (Ph.D) дэд профессор Х. Тамир, Доктор (Ph.D) дэд профессор Б. Алтангэрэл .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2022, .- 151 хуудастай, Зурагтай, хүснэгтэй, графиктай+ 12x12 CD-тэй 30 см. -ISBN
- Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) - Эрхэлсэн байгууллага

Боловсрол судлал

Ном зүйтэй (хуудас 147-151)

Нэгдүгээр бүлэг. Хорчин хатгамлын үүсэл, хөгжил, уламжлалт соёлын талаарх төрийн бодлого -- Хоёрдугаар бүлэг. БНХАУ-ын бага боловсролын "Дүрслэх урлаг" хичээлийн агуулгад уламжлалт соёл туссан байдлын судалгаа -- Гуравдугаар бүлэг. "Хорчин хатгамал" хичээлийн хөтөлбөр боловсруулж, туршсан үр дүн

Энэхүү судалгааны бүтээлд БНХАУ-ын төрийн бодлого болон бусад эрх зүйн баримт бичгүүд, бага боловсролын дүрслэх урлагийн хичээлийн агуулгыг нарийвчлан судалж уламжлалт соёлын талаар хэрхэн туссан байгааг тодорхойлсон бөгөөд мөн "Хорчин хатгамал"-ыг хойч үедээ өвлүүлэх, таньж мэддэг болгох талаар бодит туршилтыг хийж, тухайн уламжлалыг авч үлдэх ач холбогдол бүхий шинэлэг, хэрэгжиж болохуйц санааг дэвшүүлсэн байна.


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ


Монгол (Кирилл)


Боловсрол--Бага боловсрол

372.54 / J52 2022