370.7
Д393 2022
Дашдорж, Ономын
          Сурагчдын сэтгэн бодох үйл ажиллагааг уран дүрслэлийн аргаар идэвхжүүлэх нь: Ерөнхий боловсролын "Оном" сургуулийн сурагчдын математикийн хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Ономын Дашдорж ; Эрдэм шинжилгээний удирдагч: Доктор (Ph.D), проф. П. Лхагвасүрэн, Доктор (Ph.D), дэд проф. Б. Ганцэцэг ; Эрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч: Академич, доктор (Sc.D) Б. Жадамба, Профессор, доктор (Ph.D) П. Батринчин .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2022, .- 118 хуудастай, Зурагтай, хүснэгтэй, графиктай+ 12x12 CD-тэй 30 см. -ISBN
- Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) - Эрхэлсэн байгууллага

Боловсрол судлал

Ном зүйтэй хуудас (96-100), товчилсон үгийн тайлбартай

Нэгдүгээр бүлэг: Хүний сэтгэхүйн хөгжилд хэл яриа, уран дүрслэлийн гүйцэтгэх үүрэг -- Хоёрдугаар бүлэг. Сэтгэн бодох үйлийн хөгжил, математикийн сурлагын амжилтад үзүүлсэн нөлөө дүн шинжилгээ, үр дүн


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ


Монгол (Кирилл)


Боловсрол

370.7 / Д393 2022