371.3
Л874
Лхагва, Нүрзэдийн
          Боловсролын ташуу хэмийн технологид суурилсан хувилбарт сургалтын нэгэн загвар, нөлөөлөл, үр дүн: Ерөнхий боловсролын "Монгени" сургуулийн жишээн дээр : Боловсролын судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Нүрзэдийн Лхагва ; Эрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч: доктор, профессор Ц. Лувсандорж, доктор, профессор С. Батчулуун ; Албан ёсны шүүмжлэгч: академич Б. Жадамба, доктор, профессор Н. Наранчимэг .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2023, .- 122 хуудастай, Зурагтай, хүснэгттэй+ CD (12x12)-тэй 30 см. -ISBN
- Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, - Эрхэлсэн байгууллага Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, - Эрхэлсэн байгууллага

Боловсролын судлал

Ном зүйтэй (хуудас 102-106), товчилсон үгийн тайлбартай

Нэгдүгээр бүлэг: Боловсролын ташуу хэмийн технологийн онол, арга зүй үндэс -- Хоёрдугаар бүлэг: Боловсролын ташуу хэмийн технологиор "Монгени" сургуулийг бүтээх туршилт, үр дүн

Хүүхдийг тэгш хөгжилд хөтлөх боловсролын ташуу хэмийн технологиор төрөх сургалтын алтернатив хөтөлбөр, төлөвлөгөөний хувилбарыг боловсруулж тэдгээрийг хэрэгжүүлж чадах сургалтын шинэ хэлбэрийг олж тогтоохыг зорьсон.


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ


Монгол (Кирилл)


Боловсрол--Сургалт

371.3 / Л874