510'071
Ц969
Цэрэндолгор, Б
          Ерөнхий боловсролын түвшин дэх хамгийн их ба хамгийн бага утга олох бодлого бодох арга зүй : Удирдагч: доктор (Ph.D) профессор Б. Равданжамц .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2014, .- 61 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математик Статистикийн Сургууль),



Номзүй (хуудас 56)

1-бүлэг Хамгийн их ба хамгийн бага утгыг олох бодлогын тавил түүхэн тоймоос 2-р бүлэг Судалгааны хэсэг


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.


Монгол Кирил

Үнэлгээний аргаар бодох хамгийн их ба ага утгыг олох Функцийн уламжлал ашиглаж бодох Ойртуулах аргаар бодох Шалгалтын анализуудын харьцуулалт

510'071 / Ц969