658.802
Ч-217
Чанцалдулам, Н
          Маркетингийн судалгаанд тулгуурлан бизнесийн үр ашгийг дээшлүүлэх нь : Улаанбаатар Принт ХХК-ийн жишээн дээр / Удирдсан: доктор (Ph.D) дэд профессор Б. Энхтуяа .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2012, .- 80 хуудастай, 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математикийн Статистикийн Сургууль),



1-р бүлэг Маркетингийн онол, арга зүй 2-р бүлэг Улаанбаатар Принт ХХК-ийн өнөөгийн үйл ажиллагаанд хийсэн маркетингийн судалгаа


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.


Монгол Кирил

Зах зээл Өрсөлдөөн Маркетингийн орчин

658.802 / Ч-217