658.802
Ч-217
Чанцалдулам, Н
Маркетингийн судалгаанд тулгуурлан бизнесийн үр ашгийг дээшлүүлэх нь : Улаанбаатар Принт ХХК-ийн жишээн дээр /
Удирдсан: доктор (Ph.D) дэд профессор Б. Энхтуяа
.- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2012,
.- 80 хуудастай, 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Математикийн Статистикийн Сургууль),
1-р бүлэг Маркетингийн онол, арга зүй 2-р бүлэг Улаанбаатар Принт ХХК-ийн өнөөгийн үйл ажиллагаанд хийсэн маркетингийн судалгаа
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Зах зээл Өрсөлдөөн Маркетингийн орчин
658.802 / Ч-217