320.1
Д393
Дашдэмбэрэл Б., Ганбаяр Г.
Харьцуулсан улс төр судлал
- 0
.- Улаанбаатар.: Софект ХХК, 2004
.- 159х.,
- 0
Сурах, сургах явцад хувь хүний оюуны хөгжлийг хангах асуудлыг тэргүүн зэрэгт тавих, сургалтын үйл явцын нэгэн гол субъект нь суралцагч өөрөө болж чадах, суралцах хэрэгцээг багш суралцагч хоёр хамтран бий болгон хэрэгжүүлж, цогц мэдлэг, чадвар, хандлагыг эзэмших, цаашид хэрэглээ болгох нь өнөөгийн сургалтын технологи шинэчлэлийн гол асуудал болжээ. Харьцуулсан улс төр судлалын үүсэл, хөгжил... Орчин үеийн улс төрийн шинжилгээний үүсэл... Бихевиоризм... Харьцуулсан улс төр судлалын төлөвшил:бүтэц-үүргийн онол ба модернизацийн онол... Харьцуулсан улс төр судлалын хөгжил: өсөлтийн хямрал, рациональ сонголтын онол ба неоинститунционализм... Харьцуулсан улс төрийн судалгааны онолын арга хэрэгслүүд... Улс төрийн шинжилгээний тулгуур ойлголтууд... Кросснациональ харьцуулалт... Үндэстэн улс... Улс төрийн дэглэмүүд... Улс төрийн дэглэмийн ангиллын асуудал... Авторитар дэглэмүүд... Ардчиллын загвар ба хэлбэрүүд... Улс төрийн соёл ба улс төрийн оролцоо... Улс төрийн соёл ба улс төрийн нийгэмшлийн тухай ойлголт... Иргэний соёл... Улс төрийн дэд соёл... Элитийн улс төрийн соёл... Үзэл суртал... Улс төрийн оролцоо... Сонирхлын бүлгүүдийн ангилал... Нөлөөллийн суваг ба эх сурвалжууд... Сонирхлын бүлгүүд ба либерал ардчилал... Улс төрийн намууд ба сонгуулиуд... Намын чиг үүрэг ба ангилал... Намын системийн ангилал... Намын системийн үүсэл, хөгжил... Сонгууль... Гүйцэтгэх засаглал... Гүйцэтгэх засаглалын чиг үүргүү ба төрлүүд... Ерөнхийлөгчийн, ерөнхийлөгч-парламентын ерөнхий сайд-ерөнхийлөгчийн системүүд... Парламентын систем... Парламентын ангилал... Парламентын чиг үүргүүд... Парламентын ажил үүргийн бүтэц, зохион байгуулалт... Сонгуулийн бус засаглалууд... Бюрократ... Арми... Шүүх засаглал... Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгсэл ба улс төр...
Худалдаж авсан
320.1 / Д393