494.23
О-634
док Ph.D, дэд проф Ц. Оюун
          Монгол хэлний дидактик Хяна.док Sc D, проф Пүрэв-Очир Б, док Sc D, проф Өнөрбаян Ц. Дунд, ахлах анги. - 2 дахь хэвлэл .- Улаанбаатар, 2001 .- 218х., Фото, хүснэгт, бүдүүвч. 29см,. -ISBN .: 8700
- 0
- Зохиогч номдоо дунд, ахлах ангийн монгол хэл заах аргыг дидактик, арга судлалын үүднээс тогтолцоогоор нь иж авч үзжээ

Номзүй х.213

I. Монгол хэлний дидактикийн арга судлалын нийтлэг асуудал
Дунд, ахлах ангийн монголхэлний сургалтын агуулга, аргазүйн хөгжлийн тойм. 1921 оноос өмнөх үеийн эх хэлний сургалт. Монгол хэлний боловсролын бодлогыг тодорхойлох хэрэгжүүлэх тогтолцоо. II. Дунд, ахлах ангийн монгол хэлний сургалтын агуулга, тогтолцоо. Монгол хэлний сургалтын агуулга тогтооход баримтлах зарчим, шалгуур. Эх хэлний боловсролын агуулга, үндсэн бүрдвэр. Монгол хэлний боловсрол, сургалтын стандарт Монгол хэлний сургалтын агуулгын, арга зүй, үнэлгээний, орчны стандарт. Монгол хэлний сургалтын цөм агуулга. III. Монгол хэлний дидактикийн онолын үндэс.
Дунд ахлах ангийн монгол хэлний сургалтын зорилго, зорилт. Дунд ахлах ангийн монгол хэлний хичээлээр хүүхдийг юунд ургах вэ? Дунд ахлах ангийн монгол хэлний сургалтын үйл явцын хөдөлгөгч хүч. Суралцагч төвтэй сургалтын онолын үндэс. Монгол хэлний сургалт ба хүүхдийн хөгжлийн хэрэгцээний холбоо хамаарал:
Сургалтыг хэрэглээний чиглэлтэй болгох нь. Сургалтаар хүүхдийн оюуны хөгжлийн хэрэгцээг хангах нь. Монгол хэлний сургалтын агуулга шинжлэх ухаанч, хялбар дөхөм байх зарчим. Монгол хэлний сургалтаар олгож буй мэдлэг систем дэс дараалалтай, ухамсартай, гүн бат байх зарчим. Амьдрал, практикт үндэслэсэн, суралцагчийн үйл ажиллагаанд тулгуурласан байх зарчим Суралцагчийн нас, сэтгэц, хувийн онцлог, хэрэгцээ, сонирхолд нийцсэн байх зарчим. Оновчтой эрчимтэй байх зарчим. Нээлттэй, чөлөөтэй, уян хатан, ардчилсан байх зарчим. Сурах, хөгжих, төлөвших эерэг хандлагыг урамшуулан дэмжих зарчим. Хэмжигдэхүйц, тодорхой, цаг хугацааны хязгаартай байх зарчим Хөгжүүлэх зарчим. Сургалтын арга: Буухиа санал, шоогоор хөтлөх, зохион бичлэг, Бүтээлч тэмдэглэл, "Төсөл"-т арга, бодомж Хэлний модел ба модулийн арга. IV Монгол хэлний сургалтын зохион байгуулалтын аргазүйн үндэс.
Монгол хэлний хичээлийн хүчин зүйл, мөчлөг, ангилал ба хэлбэр, бүтэц, төлөвлөлт, төлөвлөгөө, хяналт-шинжилгээ, зохион байгуулалт. V. Хэлшинжлэлийн салбар ухааны сургалтын технологийн үндэс.
Монгол хэлний авиазүйн сургалтын технологийн үндэс: дунд ангид авианы шинж ангиллыг заах нь "Зөв дуудах зүй" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс "Үгзүй"-н сургалтын үндэс: "Монгол хэлний үгийн бүтэц" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс "Үг аймаглах зарчим" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс "Жинхэнэ нэр" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс "Тэмдэг нэр" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс "Тооны нэр" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологийн үндэс Өгүүлбэрзүйн сургалтын теехнологи (VII-VIII анги) Үгийн сангийн сургалтын технологи Найруулгын сургалтын технологи "Үгийн сангийн найруулгазүй" бүлэг сэдвийн сургалтын арга, технологиос "Утга судлал" бүлгийн сургалтын арга, технологийн тухай.

Худалдаж авсан

Монгол хэлний сургалтын арга судлал, аргазүй, зохион байгуулалтын хэлбэр Сургалтын хэрэглэгдэхүүн Монгол хэлний сургалтын хяналт шинжилгээ, үнэлгээний үндсэн зарчим

494.23 / О-634