398.09'942
Д642
Дулам С.
Монгол домог зүйн дүр
Ред.Д. Бум-Очир
.- Улаанбаатар.: Битпресс ХХК, 2009
.- 380х., 25см.
- Монгол соёлын чуулган Б.1
- Хүй нэгдлийн үеийн хүний сэтгэлгээ нь бүхэлдээ домог зүйн сэтгэлгээ байсан юм. Иймд Домог зүй гэдэг үг нь дэлгэрэнгүй утгаар бол зөвхөн ардын аман зохиолын нэг зүйлийг биш хүй нэгдлийн үеийн хүн төрөлхтний оюун сэтгэлгээг бүхэлд нь хэлдэг байна. Энэ утгаараа бол урлаг, шашин, гүн ухаан, ёс зүйн төсөөллийн аль нэгийг дангаар төлөөлөхгүй, харин хүний оюуны соёлын эл бүхий л салбарын үүсвэрийг хадгалсан нийлэг сэтгэлгээ юм.
Хүй нэгдлийн үеийн хүний сэтгэлгээ нь бүхэлдээ домог зүйн сэтгэлгээ байсан юм. Иймд Домог зүй гэдэг үг нь дэлгэрэнгүй утгаар бол зөвхөн ардын аман зохиолын нэг зүйлийг биш хүй нэгдлийн үеийн хүн төрөлхтний оюун сэтгэлгээг бүхэлд нь хэлдэг байна. Энэ утгаараа бол урлаг, шашин, гүн ухаан, ёс зүйн төсөөллийн аль нэгийг дангаар төлөөлөхгүй, харин хүний оюуны соёлын эл бүхий л салбарын үүсвэрийг хадгалсан нийлэг сэтгэлгээ юм. Газар эхийн домог Тэнгэр нэрийн домог Наран сарны домог Од гарагийн домог Ертөнцийн үүслийн домог Хүний үүслийн домог Ургамал амьтны домог Соёлын үүслийн домог Хуур хөгжмийн үүслийн домог, зан үйл
Худалдаж авсан
Нэр томъёоны асуудал Домог зүйн шинжлэх ухаан Домог зүйн бэлгэдэл шинж Домог зүй, шашин хоёр Сэтгэлгээний онцлог Газар доорхи ертөнц Долоон өвгөн одны домог Тэнгэрийн зам, гурван марал одны домог Мичид зургаан одны домог Галийн үүслийн домог Монгол гэрийн үүслийн домог "Үхээд сэхсэн" соёлт баатар Үлгэр ярьвал өлийсөн сохор Бурхан, Шулмас хоёр Хүлэг морио эмгэнхүй Их хэл Уул усны савдаг, шивдэг Уул, ус, салхины чимээ Хүн, амьтны явдал Саргүй шөнө гурван замын бэлчирт Бэлгэдлийн цогцолбор нь Хуурч болох нь бөө болох шиг
398.09'942 / Д642