371.1
Т 43
Тогтвортой хөгжихүйц багш боловсрол ээлжит хичээл
Ред. Б. Жадамбаа акад; Б. Пүрэв-Очир; д-р (Sc.D) проф; Б. Тунгалаг д-р (Ph.D) дэд проф; Л. Эрдэнэчимэг
.- Улаанбаатар, 2010
.- 154х., Зураг хүснэгттэй 25см.
- 0
- МУБИС нь 2008 оноос эхлэн "Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол" - ын талаарх үзэл баримтлалыг судалж, Германы Хамтын Ажиллагааны Нийгэмлэгийн санхүүжилтээр "Тогтвортой хөгжлийн боловсрол, ЮНЕСКО-ийн санхүүжилтээр "Тогтвортой хөгжихүйц багш боловсрол төслүүдийг хэрэгжүүлэн, "Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол" - өөрчлөлтийн чиг хандлага гэж үзэж, өөрсдийн туршлага, сургамждаа тулгуурлан, мэргэжлийн багш нар маань энэхүү зөвлөмжийг бичсэн байна.
Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын зорилго нь хүрээлэн байгаль эдийн засаг болоод нийгмийн талаар дан ганц онолын мэдлэг олго бус харин амьдралаа баталгаатай байлгахын тулд ардчилсан нийгэм, өрнөж буй бүхий л үйл ажиллагаанд идэвхтэй оролцож, амьдрал зайлшгүй шаардагдах мэдлэг, чадвар, туршлага эзэмшүүлэн, аливаа асуудалд бодлоготой хандаж, шүүмжлэлтэй сэтгэж, хүн төрөлхтний бүтээсэн үнэт зүйлийг ойлгож, хүндэтгэдэг болгоход оршино. Өнөөгийн боловсрол "Тогтворгүй" болсон шалтгааныг - Боловсролыг хүмүүнээс нь салгаж авч үздэг байсан, -Бодит орчин буюу ахуйгаасаа "салсан" учраас тогтворгуй байна, -Хүмүүжүүлэх үйлээс нь салангид авч үзсэн. Өөрөөр хэлбэ сургахыг чухалчилж, хүмүүжүүлэх, хүншүүлэхийг орхигдуулсан, - Сургалт - судалгаа - үйлдвэрлэл (аргазүй)-ийн цогц холбоос алдагдсан. Хичээл хоорондын уялдаа холбоо тасалдаж, бие даасан шинжлэх ухан болгон судлах болсон зэрэг гэж үзэж байна.
МУБИС нь 2008 оноос эхлэн "Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол" - ын талаарх үзэл баримтлалыг судалж, Германы Хамтын Ажиллагааны Нийгэмлэгийн санхүүжилтээр "Тогтвортой хөгжлийн боловсрол, ЮНЕСКО-ийн санхүүжилтээр "Тогтвортой хөгжихүйц багш боловсрол төслүүдийг хэрэгжүүлэн, "Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол" - өөрчлөлтийн чиг хандлага гэж үзэж, өөрсдийн туршлага, сургамждаа тулгуурлан, мэргэжлийн багш нар маань энэхүү зөвлөмжийг бичсэн байна.
Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын зорилго нь хүрээлэн байгаль эдийн засаг болоод нийгмийн талаар дан ганц онолын мэдлэг олго бус харин амьдралаа баталгаатай байлгахын тулд ардчилсан нийгэм, өрнөж буй бүхий л үйл ажиллагаанд идэвхтэй оролцож, амьдрал зайлшгүй шаардагдах мэдлэг, чадвар, туршлага эзэмшүүлэн, аливаа асуудалд бодлоготой хандаж, шүүмжлэлтэй сэтгэж, хүн төрөлхтний бүтээсэн үнэт зүйлийг ойлгож, хүндэтгэдэг болгоход оршино. Өнөөгийн боловсрол "Тогтворгүй" болсон шалтгааныг - Боловсролыг хүмүүнээс нь салгаж авч үздэг байсан, -Бодит орчин буюу ахуйгаасаа "салсан" учраас тогтворгуй байна, -Хүмүүжүүлэх үйлээс нь салангид авч үзсэн. Өөрөөр хэлбэ сургахыг чухалчилж, хүмүүжүүлэх, хүншүүлэхийг орхигдуулсан, - Сургалт - судалгаа - үйлдвэрлэл (аргазүй)-ийн цогц холбоос алдагдсан. Хичээл хоорондын уялдаа холбоо тасалдаж, бие даасан шинжлэх ухан болгон судлах болсон зэрэг гэж үзэж байна.
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР
Математик, Статистикийн Сургууль
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР
Компьютер, Мэдээлэл Технологийн Сургууль ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР
Физик, Технологийн Сургууль ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР
Байгалийн Ухааны Сургууль
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР
Дүрслэх урлаг, Технологийн Сургууль
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР
Түүх, Нийгмийн Ухааны Сургууль ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР
Монгол Судлалын Сургууль ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР
Гадаад Хэлний Сургууль ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР
Биеийн Тамирын Сургууль ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР
Багшийн Сургууль
ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР
Сургуулийн Өмнөх Багшийн Сургууль ЭЭЛЖИТ ХИЧЭЭЛИЙН ХӨТӨЛБӨР
Боловсрол Судлалын Сургууль
Бусад
Тогтвортой хөгжлийн боловсрол Тогтвортой хөгжил Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол Эллжит хичээл
371.1 / Т 43