371.91
Х544
Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажиллах арга зүйн гарын авлага
.- Улаанбаатар, 2018
.- 72х.,
Төслийн танилцуулга ,үйл явц Аутизмын хүрээний эмгэгийн тухай ойлголт Групп сургалтын тухай, Сургалтын агуулга1-3-р сар, 9-12 сар Боловсролын тусгай хэрэгцээ шаардлагатай хүүхэдтэй ажиллах арга зүйн ажиглалтын оюутны тэмдэглэл "СӨНХ-ийг боловсролд тэгш хамруулах нь"сэдэвт цэцэрлэгийн багш нарт зориулсан сургалтын тайлан
2017-2018 оны хичээлийн жилд МУБИС-ийн профессор багш нар,Сүжеташанд ТББ-ийн багш Кимико Такахаши, МУБИС-ийн харьяа 249-р цэцэрлэгийн хамт олон,оюутнууд хамтран "СӨНХ-ийг боловсролд тэгш хамруулах нь"төслийг хэрэгжүүлсэн. Энэхүү төслийн хүрээнд сургалтын орчин бүрдүүлэх, хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй тулж ажиллан, үйл ажиллагааг нэг бүрчлэн төлөвлөж, баримтжуулан, оюутан, эцэг эх, цэцэрлэгийн багш нарт хүргэх, тэднийг энэ чиглэлээр чадваржуулах ажлыг зохион байгуулсан байна.
Төслөөр ирсэн
Хөгжлийн бэрхшээл Эрүүл мэнд Сургалтын орчин Хэл яриа, харилцаа Ажиглалт, тэмдэглэл
371.91 / Х544