372.7
А516
Амартүвшин Д.
Бага боловсролын математикийн багшлахуй ба суралцахуй: Бага боловсролын багш нарт зориулав.
.- УБ..: АДМОН ПРИНТ ХХК., 2016
.- 304х.,
-ISBN 978-99973-0-840-5
- Индекс -302х.
Өмнөх үг - 5х. Редакторын үг - 7х. Бага боловсролын математикийн багшлахуй, суралцахуйн ерөнхий асуудлууд - 9-131х. Бага боловсролын математик суралцагч төвтэй багшлахуй -135-252х Хавсралт - 267х. Зарим үгсийн тайлбар - 295х. Ном зүй -298х. Бадрангуй алдарт Багшийн Сургууль
Бага боловсролын математикийн багшлахуй, суралцахуйн гарын авлага болох энэ номны хувьд дараах онцлогийг дурдаж болно. Үүнд:
- 6-10 настай Монгол хүүхдийн танин мэдэхүйн онцлогт тохирсон, мэдлэг бүтээгдэх конструкивист онолд тулгуурласан, сурагчдын бүтээлч үйл ажиллагааг голлосон.
- Бага боловсролын математикийн уламжлалт арга зүйн ололт амжилтыг өнөөгийн дэлхий нийтийн багшлахуйн суралцахуйн үзэл баримтлалд нийцүүлэн авч үзсэн
- Шинжлэн судлах арга барил, бүтээлч үйл ажиллагаа, мэдлэг бүтээгдэхэд чиглэсэн дасгал даалгаврыг систем, үнэлгээгээр суралцахуйг дэмжих боломж, дээд эрэмбийн сэтгэн бодох чадвар зэргийг хичээл бүрд тусгахыг зорьсон.
- Мэдлэг бүтээхэд чиглэсэн, гарын дорх хэрэглэгдэхүүнийг сэдэв бүрд тусгасан
- Суралцагч төвтэй багшлахуйн асуудал бүлэгт сэдэв бүрийн төгсгөлд тухайн сэдэвтэй холбоотой ээлжит хичээлийн төлөвлөлтийг оруулсан
- Стандарт, хөтөлбөр, сурах бичгийн өөрчлөлтөөс үл хамааран, олон улсын хэмжээнд нийтлэг байдаг бага боловсролын математикийн агуулга, арга зүйн үндсэн шийдлүүд, үйл ажиллагаа, чадвар, хандлага, үнэт зүйлсийг баримталсан...
mon
372.7 / А516