372
Б121           Бага насны хүүхдийн математикийн үндсэн ойлголт Ред.Т. Цэндсүрэнп; Орч. Б.Мягмар, Б. Алтантуяа. Big Ideas of Early Mathematics .- УБ.: "Ган принт"ХХК-д хэвлэв., 2019 .- 221х., Фото зураг, дүрс, хүснэгт 23см. -ISBN 978 99978 68 57 2 .: 25000
- Бага насны хүүхдэд тоог таниулах, тоолуулж сургах, хоёр хэмжээст дүрсийг нэрлүүлж сургахаас гадна хүүхдийн математик сэтгэлгээг хөгжүүлэх асуудлыг оцгойлон анхаарах ёстой.Номын агуулга нь багшийн зүгээс хүүхдэд эд юмстай харицах үйлдэл хийх боломж олгох, хүүхдийн үйл ажиллагааг төлөвлөн зохион зохион байгуулахад тусалж дэмжих болно.

Номзүй х.120-121

Бага насны хүүхдэд тоог таниулах, тоолуулж сургах, хоёр хэмжээст дүрсийг нэрлүүлж сургахаас гадна хүүхдийн математик сэтгэлгээг хөгжүүлэх асуудлыг оцгойлон анхаарах ёстой. Хүүхдийн математикийг ойлгох, эзэмших үйл явц нь төрөлхийн байх ба 3 нас хүртэлх жилүүд нь хамгийн чухал үе байдаг. Номын агуулга нь багшийн зүгээс хүүхдэд эд юмстай харицах үйлдэл хийх боломж олгох, хүүхдийн үйл ажиллагааг төлөвлөн зохион байгуулахад тусалж дэмжих болно. Түүнчлэн уг номонд баг, эцэг эхчүүд, хүүхдийн хөгжлийг дэмжих багц үйл ажиллагаа төдийгүй эдгээр үйл ажиллагаа нь хүүхдийн хөгжилд чухал болохыг тайлбарласан байна. Ононлог: Шинж чанараар нь бүлэглэх Тооны тухай ойлголт: Тоо хэмжээний тухай ойлголтыг хөгжүүлэх нь Тоолол: 1,2,3 ба цааш нь Тооны үйлдэл: Тооны үйлдэл бүхэн утга агуулна Зүй тогтол: Давтамж болон зүй тогитлыг таньж мэдэх Хэмжигдэхүүн: Бодит харицуулалт хийх Мэдээллийн дүн шинжилгээ: Асуух ба хариултыг олох Орон зайн хамаарал: Хүрээлэн буй орчин тойрноо зураглаж дүрслэх нь Хэлбэр дүрс: Дүрсийн тухай ойлголт

Бага насны хүүхдийн багш нарт зориулав.

Худалдаж авсан

Математикийн үндсэн ойлголт Бага нас Математик Бага насны хүүхдийн математикийн үндсэн ойлголт Тоо, тоолол Дүрс Багш Чадвар Дасгал БНХ-ийн математикийн үндсэн ойлголт Б.Мягмар

372 / Б121