000 02294nam a22002777a 4500
999 _c100223
_d100223
003 MN-UlMNUE
005 20200131083845.0
008 200131b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-9919-23-115-6
_c20000
037 _fхудалдаж авсан
040 _cБС.
041 _amon
082 _221
_a372'071 Ш659
100 _aДауренбек Ш.
110 _aМУБИС. Жинжү боловсролын их сургууль
245 _aШинжлэн судлах туршилтууд: Бага ангийн багш нарт зориулав
_cРед. Ц. Содов, Г. Нэргүй
260 _aУБ
_bАдмон ХХК
_c2020
300 _a200
_c24.5см.
500 _aЭнэхүү гарын авлагыг бага ангийн багш нарт зориулав. Гарын авлагын агуулга нь "Хүн ба байгаль хичээлийн зарим туршилт", "Байгалийн түгээмэл үзэгдлийг эгэл туршилтаар үзүүлэн сургах зүйн жишээ", "Байгалийн ухааны кабинет, туршлагын талбайд хийх ажиглалт, туршилтууд", "Хавсралт", ном зүй гэсэн бүтэцтэй. Суралцагчдын аливаа асуудалд шинжлэн судлах үүднээс хандах арга барилыг дэмжих туршилтыг багтаасан...
505 _tХүн ба байгаль хичээлийн зарим туршилт
_tГэрлийн шинж чанар
_tСоронзон
_tХатуу, шингэн, хий
_tОдот тэнгэр
_tХөгшүүрэг, хялбар механизм
_tАгаар ба хүчилтөрөгч
_tБайгалийн түгээмэл үзэгдлийг эгэл туршилтаар үзүүлэн сургах зүйн жишээ
_tБайгалийн ухааны кабинет, туршлагын талбайд хийх ажиглалт, туршилтууд
653 _aТуршилт
653 _aСоронзон
653 _aАгаар
700 _aБаярчимэг Б.
_aКун Ён Тэ
_aИ Ён Ман
_aДэлгэрсайхан Ц.
_aКанг Хонг Жэй
_aЭнхцэцэг Д.
_aХадбаатар Б.
942 _2ddc
_cBK