000 | 04529nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c100401 _d100401 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200324060813.0 | ||
008 | 200324b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99978-2-935-1 _c25000 |
||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a371.9 _bТ 694 |
||
100 | _aCandace Kaye | ||
110 | _aМУБИС | ||
245 |
_aТусгай хэрэгцээт боловсролын үндэс. _bБагш мэргэжлээр суралцаж буй оюутан суралцагчдад зориулав _cОрч. Д. Наранцэцэг д-р проф., Ж. Батдэлгэр д-р проф., Ц. Гэрэлтуяа, Ш. Цэрэннадмид, Б. Төртогтох |
||
246 | _aмонгол-англи хэл дээр | ||
260 |
_aУБ _bМөнхийн үсэг ХХК _c2018он |
||
300 |
_a313х. _bФото, схем _c25см. |
||
500 | _aЭнэхүү сурах бичиг 9 бүлгээс бүрдэж байгаа бөгөөд эхний 2 бүлэгт Монгол улсын сургуулийн өмнөх боловсролын хууль эрх зүйн орчин хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдийн хөгжлийг дэмжиж буй өнөөгийн туршлага, жишээ баримтын талаар өгүүлж үлдсэн бүлгүүдэд АНУ болон бусад улс орны тусгай хэрэгцээт боловсролын туршлага дэвшилтэт үзэл санаа хууль зүйн орчин түүний хэрэгжилт хүүхдийн хөгжлийн асуудлаарх эцэг эх боловсролын байгууллагын хамтын ажиллагаа зэргийг тайлбарлан оруулжээ. | ||
504 | _aНомзүй х.167, Нэр томъёоны жагсаалт х.168 | ||
505 |
_aЭнэхүү сурах бичиг 9 бүлгээс бүрдэж байгаа бөгөөд эхний 2 бүлэгт Монгол улсын сургуулийн өмнөх боловсролын хууль эрх зүйн орчин хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдийн хөгжлийг дэмжиж буй өнөөгийн туршлага, жишээ баримтын талаар өгүүлж үлдсэн бүлгүүдэд АНУ болон бусад улс орны тусгай хэрэгцээт боловсролын туршлага дэвшилтэт үзэл санаа хууль зүйн орчин түүний хэрэгжилт хүүхдийн хөгжлийн асуудлаарх эцэг эх боловсролын байгууллагын хамтын ажиллагаа зэргийг тайлбарлан оруулжээ. _tМонгол улсын сургуулийн өмнөх боловсролын хууль эрх зүйн орчин _tХэвийн ба хэвийн бус хөгжилтэй бага насны хүүхдийн харьцуулалт: Бага насны хүүхдийн багш нарт зориулсан анхан шатны ойлголт _tТусгай хэрэгцээтэй хүүхэд: Тодорхойлолт, гол шинж, багш гарт зориулсан дэмжлэг, тусламж _tБагш хөгжлийн хоцрогдолтой болон хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг ажиглангаа оношлох нь _tТусгай хэрэгцээтэй бага насны хүүхэд боловсрол эзэмшүүлэх ерөнхий зарчим _tЗан үйлийн шинжилгээний арга _tТусгай хэрэгцээтэй бага насны хүүхэдтэй ажиллах аргууд _tБоловсролын тусгай хэрэгцээтэй бага насны хүүхэдтэй гэр бүлийг дэмжих хамтран ажиллах нь _tХөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдийн хөгжлийг дэмжин ажиллаж буй үйл ажиллагааны жишээнүүд |
||
653 | _aХүүхэдтэй ажиллах | ||
653 | _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг сургах | ||
653 | _aХүүхдийн хөгжил | ||
700 | _aMarilyn Kaff | ||
700 | _aKirsten McBride | ||
700 | _aRanda G. Keely | ||
700 | _aLynette Bagwell | ||
700 | _aЦэндсүрэн Т. | ||
700 | _aМандал У. | ||
942 |
_2ddc _cBK |