000 04529nam a22003617a 4500
999 _c100401
_d100401
003 MN-UlMNUE
005 20200324060813.0
008 200324b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99978-2-935-1
_c25000
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a371.9
_bТ 694
100 _aCandace Kaye
110 _aМУБИС
245 _aТусгай хэрэгцээт боловсролын үндэс.
_bБагш мэргэжлээр суралцаж буй оюутан суралцагчдад зориулав
_cОрч. Д. Наранцэцэг д-р проф., Ж. Батдэлгэр д-р проф., Ц. Гэрэлтуяа, Ш. Цэрэннадмид, Б. Төртогтох
246 _aмонгол-англи хэл дээр
260 _aУБ
_bМөнхийн үсэг ХХК
_c2018он
300 _a313х.
_bФото, схем
_c25см.
500 _aЭнэхүү сурах бичиг 9 бүлгээс бүрдэж байгаа бөгөөд эхний 2 бүлэгт Монгол улсын сургуулийн өмнөх боловсролын хууль эрх зүйн орчин хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдийн хөгжлийг дэмжиж буй өнөөгийн туршлага, жишээ баримтын талаар өгүүлж үлдсэн бүлгүүдэд АНУ болон бусад улс орны тусгай хэрэгцээт боловсролын туршлага дэвшилтэт үзэл санаа хууль зүйн орчин түүний хэрэгжилт хүүхдийн хөгжлийн асуудлаарх эцэг эх боловсролын байгууллагын хамтын ажиллагаа зэргийг тайлбарлан оруулжээ.
504 _aНомзүй х.167, Нэр томъёоны жагсаалт х.168
505 _aЭнэхүү сурах бичиг 9 бүлгээс бүрдэж байгаа бөгөөд эхний 2 бүлэгт Монгол улсын сургуулийн өмнөх боловсролын хууль эрх зүйн орчин хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдийн хөгжлийг дэмжиж буй өнөөгийн туршлага, жишээ баримтын талаар өгүүлж үлдсэн бүлгүүдэд АНУ болон бусад улс орны тусгай хэрэгцээт боловсролын туршлага дэвшилтэт үзэл санаа хууль зүйн орчин түүний хэрэгжилт хүүхдийн хөгжлийн асуудлаарх эцэг эх боловсролын байгууллагын хамтын ажиллагаа зэргийг тайлбарлан оруулжээ.
_tМонгол улсын сургуулийн өмнөх боловсролын хууль эрх зүйн орчин
_tХэвийн ба хэвийн бус хөгжилтэй бага насны хүүхдийн харьцуулалт: Бага насны хүүхдийн багш нарт зориулсан анхан шатны ойлголт
_tТусгай хэрэгцээтэй хүүхэд: Тодорхойлолт, гол шинж, багш гарт зориулсан дэмжлэг, тусламж
_tБагш хөгжлийн хоцрогдолтой болон хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг ажиглангаа оношлох нь
_tТусгай хэрэгцээтэй бага насны хүүхэд боловсрол эзэмшүүлэх ерөнхий зарчим
_tЗан үйлийн шинжилгээний арга
_tТусгай хэрэгцээтэй бага насны хүүхэдтэй ажиллах аргууд
_tБоловсролын тусгай хэрэгцээтэй бага насны хүүхэдтэй гэр бүлийг дэмжих хамтран ажиллах нь
_tХөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдийн хөгжлийг дэмжин ажиллаж буй үйл ажиллагааны жишээнүүд
653 _aХүүхэдтэй ажиллах
653 _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг сургах
653 _aХүүхдийн хөгжил
700 _aMarilyn Kaff
700 _aKirsten McBride
700 _aRanda G. Keely
700 _aLynette Bagwell
700 _aЦэндсүрэн Т.
700 _aМандал У.
942 _2ddc
_cBK