000 03491nam a22003257a 4500
999 _c100689
_d100689
003 MN-UlMNUE
005 20200618121537.0
008 200618b2020 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-9919-23-117-0
_c30000
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a370 301
_bТ 587
100 _aТөмөр-Очир С.
110 _aХангай дээд сургууль, Оберлин их сургууль
245 _aЕрөнхий хийгээд боловсролын социологи
_bИх дээд сургуулийн сурах бичиг
_cРед.Т. Цэнд-Аюуш (Ph.D) д-р
260 _aУБ Токио
_c2020
300 _a472х.
_c25см
500 _aЭнэхүү сурах бичигт Боловсролын социологийн шинжлэх ухааныг судлахад зайлшгүй шаардлагатай ерөнхий солциологийн үндсэн ойлголтыг тайлбарласан, боловсролын мөн чанар, нийгэмд гүйцэтгэх үүргийг тодорхойлсон 3 бүлгээс бүтэх ба түүхэн ба онолын болон туршлагын талыг нэгдмэл авч үзэхийг зорьжээ.
504 _aНомзүй монгол хэлээр х.462, орос хэлээр х.463-464, англи хэлээр х.465-467
505 _aЭнэхүү сурах бичигт Боловсролын социологийн шинжлэх ухааныг судлахад зайлшгүй шаардлагатай ерөнхий солциологийн үндсэн ойлголтыг тайлбарласан, боловсролын мөн чанар, нийгэмд гүйцэтгэх үүргийг тодорхойлсон 3 бүлгээс бүтэх ба түүхэн ба онолын болон туршлагын талыг нэгдмэл авч үзэхийг зорьжээ.
_tСоциологи нийгмийн тухай бие даасан шинжлэх ухаан мөн
_tСоциологийн шинжлэх ухааны судалгааны обьект, судлах зүйл
_tСоциологийн шинжлэх ухааны эх сурвалж, өнөөгийн байдал хэтийн төлөв
_tСоциологийн судалгааны аргууд
_tБоловсрол олон шинжлэх ухааны судалгааны обьект болох нь
_tБоловсолын социологи бол социологийн шинжлэх ухааны өвөрмөц салбар мөн
_tБоловсролын социологи бүрэлдэн тогтсон нь
_tБоловсролын социологийн обьект судлах зүйл
_tБоловсролын парадигм
_tБие дааж эзэмших боловсрол бол XXI зууны боловсрол мөн
_tБоловсролын чанар социологийн асуудал болох нь
_tБоловсролын эмпирик судалгааны технологи
653 _aБоловсрол ба социологи
653 _aСоциологи ба боловсрол
653 _aДээд боловсрол
653 _aБоловсролын чанар
653 _aБоловсрлл ба нийгэнмшил
653 _aБие дааж суралцах
653 _aСоциологийн судалгаан арга
942 _2ddc
_cBK