000 | 01700nam a22002897a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210303063935.0 | ||
008 | 200625b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _c5000 | ||
037 | _bМУБИС. БоСС | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a370.7 _bЦ 969 |
||
100 | _aЦэрэнжаргал Д. | ||
110 | _aМУБИС. Боловсрол Судлалын Сургууль | ||
245 |
_aХүмүүжлийн эерэг аргын хэрэглээг гэр бүлийн харилцааны онцлогтой холбон судлах нь _bМагистрын бүтээл _cУдирд. О. Мягмар; Шүүмж. Б. Туяа |
||
260 |
_aУБ _c2020 |
||
300 |
_a72х. _bСхем, график _c30см |
||
504 | _aНомзүй х.71 | ||
505 |
_tХүмүүжлийн эерэг аргын мөн чанарын тухай сэтгэл зүйч Ж. Е. Дюррантын үзэл баримтлал онцлог _tЭцэг эхийн хүмүүжлийн эерэг аргын зарчмууд _tГэр бүлийн харилцааны онцлог, хэв маяг хүүхдэд нөлөөлөх нь _tХүмүүжлийн эерэг аргын хэрэглээг судлах судалгааны аргуудыг сонгон авсан үндэслэл |
||
653 | _aГэр бүлийн сэтгэл судлал | ||
653 | _aГэр бүлийн харилцаа | ||
653 | _aСурган хүмүүжүүлэх ухаан | ||
653 | _aХүүхдийн эрхийн зарчим | ||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EbFdR6OgFlpFmEYsc8hEX1UB606lKBEL_R_yckJJ9fT7cQ?e=2JFG6i | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c100716 _d100716 |