000 02915nam a22002897a 4500
999 _c100741
_d100741
003 MN-UlMNUE
005 20200630151516.0
008 200630b2016 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99978-4-226-3
_c25000
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a109
_bД 384
100 _aДарьхүү Р.
245 _aФилософийн түүх
_cХян.Г. Лодой, Д. Оюунгэрэл
250 _a4 дэх хэвлэл
260 _aУБ
_bТотопресс ХХК
_c2016
300 _a389х.
_c25см
500 _aФилософийн түүхийг судлах нь өнөөгийн хүмүүс эртний үе үеийн мэргэн ухаантнуудаас суралцаж хүний амьдралаас урган гарч буй ээдрээтэй олон асуудлуудын хариуг илэрхийлэх, ургуулан бодож олон хувилбараар сэтгэх, эргэцүүлэн шүүн тунгаах үйл явцыг өрнүүлдэг. Түүнчлэн философийн түүхийн мэдлэг нь зайлгүй орчин үетэй холбогдож, хүн өөрийгөө амьдралын утга учрыг ертөнцийн танин мэдэж ухаалаг амьдрах арга, зөв цэгцтэй сэтгэх урлагт сургадаг.
504 _aНомзүй х.305-306
505 _aФилософийн түүхийг судлах нь өнөөгийн хүмүүс эртний үе үеийн мэргэн ухаантнуудаас суралцаж хүний амьдралаас урган гарч буй ээдрээтэй олон асуудлуудын хариуг илэрхийлэх, ургуулан бодож олон хувилбараар сэтгэх, эргэцүүлэн шүүн тунгаах үйл явцыг өрнүүлдэг. Түүнчлэн философийн түүхийн мэдлэг нь зайлгүй орчин үетэй холбогдож, хүн өөрийгөө амьдралын утга учрыг ертөнцийн танин мэдэж ухаалаг амьдрах арга, зөв цэгцтэй сэтгэх урлагт сургадаг.
_tЭртний дэлхий дахины философи Хятад, Энэтхэг, Грек
_tДундад зууны үеийн философи Хятад, Энэтхэг, Япон, Араб, Европын философи
_tШинэ үеийн философи /Сэргэн мандалтын үеийн европ, Шинэ үеийн хятад, Шинэ үеийн Энэтхэг, Шинэ үеийн европын
653 _aДорнын философи
653 _aӨрнийн философи
653 _aФилософийн үзэл баримтлал
700 _aЭрдэнэбаяр Г.
942 _2ddc
_cBK