000 05049nam a22002777a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220221144227.0
008 197623b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c296,40
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
100 _dБНМАУ-ын Ардын боловсролын яам
245 _aХүүхдийн цэцэрлэгийн хүмүүжил сургалтын программ 1979
_cРед.Ж. Лхагвасүрэн; Г. Галя; З. Бурмаа; Хяна.С. Бадамсэд; Б. Бямбасүрэн
260 _aУБ
_bАрмийн СХ-ийн хэвлэх үйлдвэр
_c1976
300 _a180х.
_bХүснэгт
_c20см
500 _aХүмүүжил сургалтын программыг боловсруулахдаа судлах материалын хэмжээ,хүрээ, агуулгы нь өргөжүүлэн гүнзгийрүүлж бүлэг бүрд үзэх материалын уялдаа холбоо, нягтралыг сайжруулан, хүүхдийн оюун сэтгэцийн хөгжлийн өнөөгийн хэрэгцээ шаардлагыг хангаад зогсохгүй, түүнийг цаашид эрчимтэй хөгжүүлэх чиглэлийг баримтлав.Цэцэрлэгийн хүмүүжил сургалтын шинэ программыг,<<Бүлгийн зохион байгуулалт ба хүмүүжлийн ажил>>,<<Хичээл>> гэсэн үндсэн хоёр хэсэгтэйгээр боловсруулав. << Бүлгийн зохион байгуулалт ба хүмүүжлийн ажил>>-ын программаар сургалтын явцад хүүхдийн эзэмшсэн мэдлэг,чадвар дадлыг бататган гүнзгийрүүлж хамт олны үйл амьдралд ивэвхтэй оролцогч, хамт олны үзэл санаатай коммунист хүмүүжлийн үндсийг эзэмшсэн иргэд болгон хүмүүжүүлэх зорилго тавьсан юм. <<Хичээл>>-ийн программаар заах материалын агуулгыг хүүхдийн нас бүрээр ангилан өргөсгөж, уламжлалт материалаа боловсронгуй болгон гүнзгийрүүлж хичээл хоорондын уялдаа холбоог нарийсган сургуулийн бэлтгэлийн асуудлыг бүх талаар хангахад чиглүүллээ.
505 _aХүмүүжил сургалтын программыг боловсруулахдаа судлах материалын хэмжээ,хүрээ, агуулгы нь өргөжүүлэн гүнзгийрүүлж бүлэг бүрд үзэх материалын уялдаа холбоо, нягтралыг сайжруулан, хүүхдийн оюун сэтгэцийн хөгжлийн өнөөгийн хэрэгцээ шаардлагыг хангаад зогсохгүй, түүнийг цаашид эрчимтэй хөгжүүлэх чиглэлийг баримтлав.Цэцэрлэгийн хүмүүжил сургалтын шинэ программыг,<<Бүлгийн зохион байгуулалт ба хүмүүжлийн ажил>>,<<Хичээл>> гэсэн үндсэн хоёр хэсэгтэйгээр боловсруулав. << Бүлгийн зохион байгуулалт ба хүмүүжлийн ажил>>-ын программаар сургалтын явцад хүүхдийн эзэмшсэн мэдлэг,чадвар дадлыг бататган гүнзгийрүүлж хамт олны үйл амьдралд ивэвхтэй оролцогч, хамт олны үзэл санаатай коммунист хүмүүжлийн үндсийг эзэмшсэн иргэд болгон хүмүүжүүлэх зорилго тавьсан юм. <<Хичээл>>-ийн программаар заах материалын агуулгыг хүүхдийн нас бүрээр ангилан өргөсгөж, уламжлалт материалаа боловсронгуй болгон гүнзгийрүүлж хичээл хоорондын уялдаа холбоог нарийсган сургуулийн бэлтгэлийн асуудлыг бүх талаар хангахад чиглүүллээ.
_tХүүхдийн цэцэрлэгийн зорилго
_tЦэцэрлэгийн сургалтын төлөвлөгөө
_tМатематикийн хялбар төсөөллийг хөгжүүлэх
653 _aХүүхдийн цэцэрлэгийн хүмүүжил сургалтын программ
_aЦэцэрлэг
_aПрограмм
_aСургалт
_aХүмүүжил
700 _aЖ. Лхагвасүрэн
700 _aГ. Галя
700 _aЗ. Бурмаа
700 _aС. Бадамсэд
700 _aБ. Бямбасүрэн
942 _2ddc
_cBK
999 _c100988
_d100988