000 03141nam a22002777a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20241121112123.0
008 200929b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a9789992945893
_c4000
037 _bБэлэг хандив
040 _cМУБИС
_bMON
_dMN-UlMNUE
_aMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
_hmon
082 _221
_a101
_bФ561
245 0 0 _aФилософи эрх зүйн боловсрол №12 :
_bЭрдэм шинжилгээний бичиг
264 1 _aУлаанбаатар
_b БИТ СЕРВИС ХХК
_c2019
300 _a120 хуудастай
_c20см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
500 _aНүүр хуудасны дээд талд: МУБИС. НХУС. Нийгмийн ухааны тэнхим
505 0 _tЦ. Гомбосүрэн. Синергетик нийгмийн шинжлэх ухаан, хүмүүнлэгийн онолд аргазүй болох нь: үнэлэмжийн харьцаа --
_tМ. Саранцэцэг. Шашин соёлын харилцан хамаарлын талаархи орчин үеийн үзэл баримтлал --
_tХулуд Ж. Отгонбаяр. Домог зүй бол үнэлэмжийн онолын судлагдхуун --
_tБ. Өлзийсайхан. Метафор судлалын өнөөгийн хандлага --
_tЗ. Цэрэндавга. Хүний үйл ажиллагаан дахь үнэмлэмжийн харилцаа --
_tО. Өнөрцэцэг. Шударга шүүхээр шүүлгэх эрх ба хүний эрхийн үнэлэмж --
_tЭ. Чулуунцэцэг. Боловсролын хууль тогтоомж дахь багшийн эрхийн зохицуулалтын зарим асуудал --
_tН. Оюут-Эрдэнэ. Нийгмийн ажилтны мэргэжлийн үнэт зүйлийн төлөвшил ба хүний эрхийн боловсролын уялдааг судалсан нь --
_tТ. Нэмэхжаргал, Б. Батзаяа. Боловсролын зорилго ба нийгмийн үнэт зүйлсийн хамаарал --
_tБ. Нарантунгалаг. Үнэт зүйлсийн баримжаалал. Боловсрол --
_tС. Тулга. Эцэг эхийн хүмүүжүүлэх арга барилын өөрчлөлтийг философи талаас судалсан нь --
_tН.В. Бряник. Онолын физик нь философи байх бололцоотой юу --
_tВ.П. Филатов Хүн судлалын аргууд болон шинжлэх ухааны философи --
546 _aМонгол
_b(Кирил)
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bНийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль (Нийгмийн ухааны тэнхим)
_eЭрхэлсэн байгууллага
_9497
830 _aФилософи эрх зүйн боловсрол
_v12
_9498
942 _2ddc
_cJOR
999 _c101018
_d101018