000 | 03141nam a22002777a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20241121112123.0 | ||
008 | 200929b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9789992945893 _c4000 |
||
037 | _bБэлэг хандив | ||
040 |
_cМУБИС _bMON _dMN-UlMNUE _aMN-UlMNUE _erda |
||
041 |
_aMON _hmon |
||
082 |
_221 _a101 _bФ561 |
||
245 | 0 | 0 |
_aФилософи эрх зүйн боловсрол №12 : _bЭрдэм шинжилгээний бичиг |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b БИТ СЕРВИС ХХК _c2019 |
|
300 |
_a120 хуудастай _c20см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
500 | _aНүүр хуудасны дээд талд: МУБИС. НХУС. Нийгмийн ухааны тэнхим | ||
505 | 0 |
_tЦ. Гомбосүрэн. Синергетик нийгмийн шинжлэх ухаан, хүмүүнлэгийн онолд аргазүй болох нь: үнэлэмжийн харьцаа --
_tМ. Саранцэцэг. Шашин соёлын харилцан хамаарлын талаархи орчин үеийн үзэл баримтлал -- _tХулуд Ж. Отгонбаяр. Домог зүй бол үнэлэмжийн онолын судлагдхуун -- _tБ. Өлзийсайхан. Метафор судлалын өнөөгийн хандлага -- _tЗ. Цэрэндавга. Хүний үйл ажиллагаан дахь үнэмлэмжийн харилцаа -- _tО. Өнөрцэцэг. Шударга шүүхээр шүүлгэх эрх ба хүний эрхийн үнэлэмж -- _tЭ. Чулуунцэцэг. Боловсролын хууль тогтоомж дахь багшийн эрхийн зохицуулалтын зарим асуудал -- _tН. Оюут-Эрдэнэ. Нийгмийн ажилтны мэргэжлийн үнэт зүйлийн төлөвшил ба хүний эрхийн боловсролын уялдааг судалсан нь -- _tТ. Нэмэхжаргал, Б. Батзаяа. Боловсролын зорилго ба нийгмийн үнэт зүйлсийн хамаарал -- _tБ. Нарантунгалаг. Үнэт зүйлсийн баримжаалал. Боловсрол -- _tС. Тулга. Эцэг эхийн хүмүүжүүлэх арга барилын өөрчлөлтийг философи талаас судалсан нь -- _tН.В. Бряник. Онолын физик нь философи байх бололцоотой юу -- _tВ.П. Филатов Хүн судлалын аргууд болон шинжлэх ухааны философи -- |
|
546 |
_aМонгол _b(Кирил) |
||
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bНийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль (Нийгмийн ухааны тэнхим) _eЭрхэлсэн байгууллага _9497 |
|
830 |
_aФилософи эрх зүйн боловсрол _v12 _9498 |
||
942 |
_2ddc _cJOR |
||
999 |
_c101018 _d101018 |