000 | 01575nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c102093 _d102093 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210204123329.0 | ||
008 | 210204b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
040 | _cБС | ||
082 |
_221 _a371.2'071 |
||
110 | _aБОЛОВСРОЛ, ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ЯАМ, БОЛОВСРОЛЫН ХҮРЭЭЛЭН | ||
245 |
_aМатематик II-V _bСургалтын хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг дэмжих арга зүйн зөвлөмж |
||
264 |
_aУБ _c2020 |
||
505 | _aОношлох үнэлгээг хичээлийн жилийн эхэнд эсвэл сургалтын үйл ажиллагаа (нэгж хичээл, бүлэг сэдэв) эхлэхээс өмнө сурагчийн мэдлэг, чадварын түвшнийг тандах зорилгоор хийнэ. Оношлох үнэлгээ нь “Сурагчдад суралцахад юу хэрэгтэй байна вэ?” асуултад хариулт өгөхөд чиглэнэ. Энэ бүлэгт оношилгооны зарим хувилбараас танилцуулж байна... | ||
653 | _aТеле хичээл | ||
700 | _aБ.Эрдэнэчимэг | ||
700 | _aА.Гантуул | ||
700 | _aТ.Батчимэг | ||
700 | _aД.Энхтуяа | ||
700 | _aЭ.Баасандулам | ||
700 | _aП.Лхагвасүрэн | ||
700 | _aЖ.Дэнсмаа | ||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/ETi-ibyyFRFHkFD8Nlg_yScBf76_MtG1Cf5_Jl6NWYkDqQ?e=RjlRyk | ||
942 |
_2ddc _cMBOOK |