000 | 02626nam a22002777a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c102102 _d102102 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210204144337.0 | ||
008 | 210204b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
040 | _cБС. | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a371.2'071 |
||
110 | _aБОЛОВСРОЛ, ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ЯАМ, БОЛОВСРОЛЫН ХҮРЭЭЛЭН | ||
245 |
_aМонгол хэл, математик,нийгэм ахуйн баримжаа: Тусгай боловсрол _bСургалтын хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг дэмжих арга зүйн зөвлөмж _cРед. Г. Бүрэнжаргал, С.Санжаабадам |
||
505 | _aБоловсрол, шинжлэх ухааны яамнаас хүүхэд бүрийн хөгжих, суралцах адил тэгш эрхийн баталгааг ханган, ялгаварлалгүй, адил тэгш оролцоо, хэрэгцээнд суурилсан боловсролд тэгш хамруулах бодлого баримтлан ажиллаж байна. Боловсролын тусгай хэрэгцээтэй сурагчдад оршин суугаа газраа ерөнхий боловсролын сургуульд хамрагдах боломж, нөхцөлийг бүрдүүлэх нь хүүхдийн хэл яриа, танин мэдэхүй, бие бялдар, хөдөлгөөний чадварыг хөгжүүлэх, биеэ авч явах, амьдрах чадварт ахиц гарах, боловсрол эзэмших тэгш эрхийг хангахад чухал үүрэг гүйцэтгэх юм. Ерөнхий боловсролын сургуульд суралцаж байгаа боловсролын тусгай хэрэгцээтэй сурагчийн хувийн онцлог, ялгаатай хэрэгцээ, сонирхлыг харгалзан суралцахуйг оновчтой төлөвлөн зохион байгуулах нь боловсролын үйлчилгээг хүртээмжтэй, чанартай үзүүлэх ажлын суурь үндэс нь болно... | ||
653 | _aТеле хичээл | ||
700 | _aЦ.Цэвэгмид | ||
700 | _aА.Аззаяа | ||
700 | _aШ.Мөнхбат | ||
700 | _aО. Ирвэс | ||
700 | _aА. Цэнд-Аюуш | ||
700 | _aЭ.Баясгалан | ||
700 | _aА.Саруул | ||
700 | _a Б.Туяацэцэг | ||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EXAfXymXYXdMhnZrXzQUwLsBNf-DuUrousiI3YtMCUdaog?e=LJqePj | ||
942 |
_2ddc _cMBOOK |