000 | 02386nam a22002897a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c102103 _d102103 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210204145614.0 | ||
008 | 210204b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
040 | _cБС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a371.2'071 |
||
110 | _aБОЛОВСРОЛ, ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ЯАМ, БОЛОВСРОЛЫН ХҮРЭЭЛЭН | ||
245 |
_aМонгол хэл, математик, нийгэм ахуйн ахуйн баримжаа I-V: Тусгай боловсрол _bСургалтын хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг дэмжих арга зүйн зөвлөмж _cРед. Ш.Мөнхбат, Ч.Ганцэцэг, Г.Бүрэнжаргал, С.Санжаабадам |
||
264 |
_aУБ _c2020 |
||
505 | _aЕрөнхий боловсролын сургуульд суралцаж байгаа боловсролын тусгай хэрэгцээтэй сурагчийн хувийн онцлог, ялгаатай хэрэгцээ, сонирхлыг харгалзан суралцахуйг оновчтой төлөвлөн зохион байгуулах нь боловсролын үйлчилгээг хүртээмжтэй, чанартай үзүүлэх ажлын суурь үндэс нь болно. Боловсролын тусгай хэрэгцээтэй сурагчтай ажиллах багшид сурагчийн хөгжлийг дэмжих ганцаарчилсан сургалтын төлөвлөгөө, хөтөлбөр боловсруулан хэрэгжүүлэх, сургалтын хэрэглэгдэхүүн бэлтгэх, хүүхэд, эцэг эх, асран хамгаалагчид зөвлөгөө өгөх зэрэг олон ажил гүйцэтгэх хэрэгцээ үүсдэг бөгөөд энэ талаар багшид арга зүйн дэмжлэг шаардлагатай байна... | ||
653 | _aТеле хичээл | ||
653 | _aТусгай боловсрол | ||
700 | _aД.Ганчимэг | ||
700 | _aЖ.Чогсамба | ||
700 | _aЦ.Цэвэгмид | ||
700 | _aО.Ирвэс | ||
700 | _aЭ.Баясгалан | ||
700 | _aБ.Гэрэлтуяа | ||
700 | _aБ.Туяацэцэг | ||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/Ecszu02xQp5Nn6uD7NkMzEQBHFTML9_97b9f5G6BgrvBBA?e=hQkhDN | ||
942 |
_2ddc _cMBOOK |