000 02386nam a22002897a 4500
999 _c102103
_d102103
003 MN-UlMNUE
005 20210204145614.0
008 210204b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
040 _cБС
041 _amon
082 _221
_a371.2'071
110 _aБОЛОВСРОЛ, ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ЯАМ, БОЛОВСРОЛЫН ХҮРЭЭЛЭН
245 _aМонгол хэл, математик, нийгэм ахуйн ахуйн баримжаа I-V: Тусгай боловсрол
_bСургалтын хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг дэмжих арга зүйн зөвлөмж
_cРед. Ш.Мөнхбат, Ч.Ганцэцэг, Г.Бүрэнжаргал, С.Санжаабадам
264 _aУБ
_c2020
505 _aЕрөнхий боловсролын сургуульд суралцаж байгаа боловсролын тусгай хэрэгцээтэй сурагчийн хувийн онцлог, ялгаатай хэрэгцээ, сонирхлыг харгалзан суралцахуйг оновчтой төлөвлөн зохион байгуулах нь боловсролын үйлчилгээг хүртээмжтэй, чанартай үзүүлэх ажлын суурь үндэс нь болно. Боловсролын тусгай хэрэгцээтэй сурагчтай ажиллах багшид сурагчийн хөгжлийг дэмжих ганцаарчилсан сургалтын төлөвлөгөө, хөтөлбөр боловсруулан хэрэгжүүлэх, сургалтын хэрэглэгдэхүүн бэлтгэх, хүүхэд, эцэг эх, асран хамгаалагчид зөвлөгөө өгөх зэрэг олон ажил гүйцэтгэх хэрэгцээ үүсдэг бөгөөд энэ талаар багшид арга зүйн дэмжлэг шаардлагатай байна...
653 _aТеле хичээл
653 _aТусгай боловсрол
700 _aД.Ганчимэг
700 _aЖ.Чогсамба
700 _aЦ.Цэвэгмид
700 _aО.Ирвэс
700 _aЭ.Баясгалан
700 _aБ.Гэрэлтуяа
700 _aБ.Туяацэцэг
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/Ecszu02xQp5Nn6uD7NkMzEQBHFTML9_97b9f5G6BgrvBBA?e=hQkhDN
942 _2ddc
_cMBOOK