000 06102nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20210617021712.0
008 210617b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
037 _bБэлэг хандив
040 _cМУБИС
041 _aMON
082 _221
_a371.1
_bТ 441
110 _aМУБИС. Боловсролын суурь судалгааны төв
245 _aТогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсрол миний амьдрал
260 _aУБ
_c2019
300 _a123х.
_c25см
500 _aЭнэхүү сурах бичгээс та өөрийнхөө боловсролыг өөрийн алив үйл, түүний үр дүн болохыг ойлгож, тогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсрол таны “өрөөлийн нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц”, тэгш хөгжлийн төлөөх боловсрол “ өрөөл ба өөрийн чинь хамтдаа хамтран нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц”, өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсрол “өөрийн нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц” гэдгийг ухаарч ухамсарлах болно. Түүнийхээ ачаар та өөрийн оршин амьдрахуйн төлөөх үйл бүхнээ эгүүлэн эргэцүүлж, өөрийнхөө тогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсролоо, тэгш хөгжлийн төлөөх боловсролоо, өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсролынхоо өнөөгийн байдлыг дүгнэн цэгнэж, тэдгээрийг цаашид яаж сайжруулах арга замаа тодруулж чадна. Үүний тулд, суралцагч та сурах бичгийн бүлэг, сэдэв бүрийн хүрээний үйл ажиллагаанд цаг ямагт өөрөө идэвхтэй оролцож, хичээн оролдож олсон ололтоо тоймлож олонтойгоо хуваалцаж ололтоо бататгаж байвал зохино.
504 _aНомзүй х.122-123
505 _aЭнэхүү сурах бичгээс та өөрийнхөө боловсролыг өөрийн алив үйл, түүний үр дүн болохыг ойлгож, тогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсрол таны “өрөөлийн нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц”, тэгш хөгжлийн төлөөх боловсрол “ өрөөл ба өөрийн чинь хамтдаа хамтран нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц”, өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсрол “өөрийн нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц” гэдгийг ухаарч ухамсарлах болно. Түүнийхээ ачаар та өөрийн оршин амьдрахуйн төлөөх үйл бүхнээ эгүүлэн эргэцүүлж, өөрийнхөө тогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсролоо, тэгш хөгжлийн төлөөх боловсролоо, өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсролынхоо өнөөгийн байдлыг дүгнэн цэгнэж, тэдгээрийг цаашид яаж сайжруулах арга замаа тодруулж чадна. Үүний тулд, суралцагч та сурах бичгийн бүлэг, сэдэв бүрийн хүрээний үйл ажиллагаанд цаг ямагт өөрөө идэвхтэй оролцож, хичээн оролдож олсон ололтоо тоймлож олонтойгоо хуваалцаж ололтоо бататгаж байвал зохино.
505 _tНэгдүгээр бүлэг. Миний боловсрол 1.1. Миний боловсрол 1.2. Миний боловсролын гурвал 1.3. Миний боловсролын өнөөгийн байдал 1.4. Миний боловсролын ирээдүй
505 _tХоёрдугаар бүлэг. Миний Тогтвортой Хөгжлийн төлөөх Боловсрол 2.1. Мииий тогтвортой хөгжил 2.2. Миний тогтвортой хөгжлийи төлөөх боловсрол 2.3 Миний ТХБ-ын арга зүй 2.4 Миний ТХБ-ын өнөөгийн байдал 2.5 Минйй ТХБ-ын ирээдүй
505 _tГуравдугаар бүлэг. Миний Тэгш Хөгжлийн төлөөх Боловсрол 3.1. Миний тэгш, тэгшийн төлөөх боловсрол 3.2. Миний тэгш хөгжил, тэгш хөгжлийн төлөөх боловсрол 3.3 Миний тэгш хөгжлийн төлөөх боловсролын арга зүй 3.4 Миний тэгшийн төлөөх боловсролын өнөөгийн байдал 3.5 Миний тэгш хөгжлийн төлөөх боловсролын өнөөгийн байдал 3.6 Миний тэгш хөгжлийн төлөөх боловсролын ирээдүй
505 _tДөрөвдүгээр бүлэг. Миний Өөрийн Хөгжлийн Төлөөх боловсрол 4.1. Миний өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсрол 4.2 Миний өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсролын өнөөгийн байдал 4.3 Миний өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсролын ирээдүй
653 _aТогтвортой хөгжлийн боловсрол
653 _aТогтвортой хөгжил
653 _aТогтвортой хөгжихүйц
700 _aБ. Жадамбаа
700 _aЛ. Эрдэнэчимэг
700 _aБ. Болортуяа
700 _aБ. Тунгалаг
942 _2ddc
_cBK
999 _c103063
_d103063