000 | 06102nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210617021712.0 | ||
008 | 210617b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
037 | _bБэлэг хандив | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a371.1 _bТ 441 |
||
110 | _aМУБИС. Боловсролын суурь судалгааны төв | ||
245 | _aТогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсрол миний амьдрал | ||
260 |
_aУБ _c2019 |
||
300 |
_a123х. _c25см |
||
500 | _aЭнэхүү сурах бичгээс та өөрийнхөө боловсролыг өөрийн алив үйл, түүний үр дүн болохыг ойлгож, тогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсрол таны “өрөөлийн нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц”, тэгш хөгжлийн төлөөх боловсрол “ өрөөл ба өөрийн чинь хамтдаа хамтран нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц”, өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсрол “өөрийн нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц” гэдгийг ухаарч ухамсарлах болно. Түүнийхээ ачаар та өөрийн оршин амьдрахуйн төлөөх үйл бүхнээ эгүүлэн эргэцүүлж, өөрийнхөө тогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсролоо, тэгш хөгжлийн төлөөх боловсролоо, өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсролынхоо өнөөгийн байдлыг дүгнэн цэгнэж, тэдгээрийг цаашид яаж сайжруулах арга замаа тодруулж чадна. Үүний тулд, суралцагч та сурах бичгийн бүлэг, сэдэв бүрийн хүрээний үйл ажиллагаанд цаг ямагт өөрөө идэвхтэй оролцож, хичээн оролдож олсон ололтоо тоймлож олонтойгоо хуваалцаж ололтоо бататгаж байвал зохино. | ||
504 | _aНомзүй х.122-123 | ||
505 | _aЭнэхүү сурах бичгээс та өөрийнхөө боловсролыг өөрийн алив үйл, түүний үр дүн болохыг ойлгож, тогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсрол таны “өрөөлийн нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц”, тэгш хөгжлийн төлөөх боловсрол “ өрөөл ба өөрийн чинь хамтдаа хамтран нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц”, өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсрол “өөрийн нэг болохуйн төлөөх үйлийн цогц” гэдгийг ухаарч ухамсарлах болно. Түүнийхээ ачаар та өөрийн оршин амьдрахуйн төлөөх үйл бүхнээ эгүүлэн эргэцүүлж, өөрийнхөө тогтвортой хөгжлийн төлөөх боловсролоо, тэгш хөгжлийн төлөөх боловсролоо, өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсролынхоо өнөөгийн байдлыг дүгнэн цэгнэж, тэдгээрийг цаашид яаж сайжруулах арга замаа тодруулж чадна. Үүний тулд, суралцагч та сурах бичгийн бүлэг, сэдэв бүрийн хүрээний үйл ажиллагаанд цаг ямагт өөрөө идэвхтэй оролцож, хичээн оролдож олсон ололтоо тоймлож олонтойгоо хуваалцаж ололтоо бататгаж байвал зохино. | ||
505 | _tНэгдүгээр бүлэг. Миний боловсрол 1.1. Миний боловсрол 1.2. Миний боловсролын гурвал 1.3. Миний боловсролын өнөөгийн байдал 1.4. Миний боловсролын ирээдүй | ||
505 | _tХоёрдугаар бүлэг. Миний Тогтвортой Хөгжлийн төлөөх Боловсрол 2.1. Мииий тогтвортой хөгжил 2.2. Миний тогтвортой хөгжлийи төлөөх боловсрол 2.3 Миний ТХБ-ын арга зүй 2.4 Миний ТХБ-ын өнөөгийн байдал 2.5 Минйй ТХБ-ын ирээдүй | ||
505 | _tГуравдугаар бүлэг. Миний Тэгш Хөгжлийн төлөөх Боловсрол 3.1. Миний тэгш, тэгшийн төлөөх боловсрол 3.2. Миний тэгш хөгжил, тэгш хөгжлийн төлөөх боловсрол 3.3 Миний тэгш хөгжлийн төлөөх боловсролын арга зүй 3.4 Миний тэгшийн төлөөх боловсролын өнөөгийн байдал 3.5 Миний тэгш хөгжлийн төлөөх боловсролын өнөөгийн байдал 3.6 Миний тэгш хөгжлийн төлөөх боловсролын ирээдүй | ||
505 | _tДөрөвдүгээр бүлэг. Миний Өөрийн Хөгжлийн Төлөөх боловсрол 4.1. Миний өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсрол 4.2 Миний өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсролын өнөөгийн байдал 4.3 Миний өөрийн хөгжлийн төлөөх боловсролын ирээдүй | ||
653 | _aТогтвортой хөгжлийн боловсрол | ||
653 | _aТогтвортой хөгжил | ||
653 | _aТогтвортой хөгжихүйц | ||
700 | _aБ. Жадамбаа | ||
700 | _aЛ. Эрдэнэчимэг | ||
700 | _aБ. Болортуяа | ||
700 | _aБ. Тунгалаг | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c103063 _d103063 |