000 | 02859nam a22003377a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220829161737.0 | ||
008 | 210929b2021 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9789919241339 _c6000 _qЗөөлөн хавтастай |
||
037 | _bБэлэг хандив | ||
040 |
_cМУБИС _aMN-UlMNUE _erda _dMN-UlMNUE |
||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a371.2 _bЭ66 2021 |
||
100 | 0 |
_aЭнхтүвшин, С. _eЗохиогч |
|
245 | 1 | 0 |
_aСургууль судлал : _bБагш бэлтгэх их дээд сургуулийн оюутнуудад зориулав / _cС. Энхтүвшин ; Хянасан Э. Мөнхбат |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2021 |
|
300 |
_a166 хуудастай _c25см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
504 | _aНомзүй (хуудас 165-166) | ||
520 | _aЭнэхүү сурах бичгийг багш бэлтгэх их, дээд сургуулийн оюутан магистрант, ЕБС-ийн багш удирдах ажилтанд зориулав. Сурах бичигт сургуулийн үүсэл хөгжлийн түүх, сургуулийн тухай философи үзлүүд, сургууль нь институт болохын учир холбогдол, Орчин үеийн сургуулийн хөгжлийн чиг хандлага, хүүхдэд ээлтэй сургууль, түүний үйл ажиллагаа. Сургуулийн соёл, менежмент, үнэлгээ, хөгжлийн асуудлыг авч үзсэн болно. Сурах бичгийн бүлгүүд нь холбогдох кейс шинжилгээ, асуулт даалгавар, эргэцүүлэл хийх чиглэл. даст ажил, өөрийгөө шалгах сорил зэргийг агуулж байгаа нь оюутан суралцагчдын бис даан сурах, асуудал шийдвэрлэх, дүн шинжилгээ хийх, тунгаан бодох чадварьи хөгжүүлэх ач холбогдолтой юм. | ||
650 | 4 | _aБоловсрол | |
653 | _aСургуулийн тухай | ||
653 | _aСургуулийн ажил | ||
700 | 0 |
_aБатхуяг, С. _eХянасан |
|
710 | 2 |
_aМУБИС. Боловсрол судлалын сургууль _bБоловсрол судлал арга зүйн тэнхим _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
880 | 1 | 0 |
_6245-01/(N _aSurguul' sudlal : _bBagsh bėltgėdėg surguuliĭn oi︠u︡tnuudad zoriulav / _cS. Ėnkhtu̇vshin ; Khi︠a︡nasan Mȯnkhbat |
880 | 1 |
_6264-02/(N _aUlaanbaatar _b[Khėvlėliĭn gazar todorkhoĭgu̇ĭ] _c2021 |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c103203 _d103203 |