000 01393nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20211022144642.0
008 210929b2021 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-9919-9738-0-3
_c5000
037 _bБэлэг хандив
040 _cМУБИС
041 _aMON
082 _221
_a375
_bХ-375
100 _aАриунжаргал Л.
110 _aМУБИС, Nagoya University
245 _aХичээлийн судалгааны TBLA арга зүйн онол хэрэглээ
_cРед. Г. Баярмаа, Д. Соронзон
260 _aУБ
_c2021
300 _a98х.
_c25х.
505 _aНомзүй х.98
505 _tХичээлийн судалгааны түүх
505 _tХичээлийн элементүүдийг TBLA арга зүйгээр шинжлэх боломж
505 _tTBLA арга зүйн ашиглан хийсэн хичээлийн дүн шинжилгээний жишээ
653 _aХичээл судлал
653 _aХичээлийн судалгаа
700 _aШибата Ёшиаки (Нагоя их сургууль)
700 _aСакамото Масанобу (Нагоя их сургууль)
700 _aГ. Баярмаа
700 _aБ. Хосчимэг
700 _aН. Дуламжав
700 _aЭ. Мөнхбат
942 _2ddc
_cBK
999 _c103205
_d103205