000 | 01393nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20211022144642.0 | ||
008 | 210929b2021 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-9919-9738-0-3 _c5000 |
||
037 | _bБэлэг хандив | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a375 _bХ-375 |
||
100 | _aАриунжаргал Л. | ||
110 | _aМУБИС, Nagoya University | ||
245 |
_aХичээлийн судалгааны TBLA арга зүйн онол хэрэглээ _cРед. Г. Баярмаа, Д. Соронзон |
||
260 |
_aУБ _c2021 |
||
300 |
_a98х. _c25х. |
||
505 | _aНомзүй х.98 | ||
505 | _tХичээлийн судалгааны түүх | ||
505 | _tХичээлийн элементүүдийг TBLA арга зүйгээр шинжлэх боломж | ||
505 | _tTBLA арга зүйн ашиглан хийсэн хичээлийн дүн шинжилгээний жишээ | ||
653 | _aХичээл судлал | ||
653 | _aХичээлийн судалгаа | ||
700 | _aШибата Ёшиаки (Нагоя их сургууль) | ||
700 | _aСакамото Масанобу (Нагоя их сургууль) | ||
700 | _aГ. Баярмаа | ||
700 | _aБ. Хосчимэг | ||
700 | _aН. Дуламжав | ||
700 | _aЭ. Мөнхбат | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c103205 _d103205 |