000 04834nam a22003257a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20211011110124.0
008 211011b 2015mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c1500
037 _fБэлэг дурсгалын журмаар авсан
040 _cБС.
041 _aMON
082 _221
_a371
_bВ176
100 _aВанчигсүрэн Д.
245 _aСурган хүмүүжүүлэх зүйн бодлого, дасгал
_cХян. Б.Оюунцэцэг
260 _aУлаанбаатар
_bСоёмбо принтинг ХХК.
_c2015
300 _a141х.
_c20.5см.
505 _aБагш бэлтгэх их, дээд сургуулийн оюутан- багшийн мэргэжлийн суурь чадамжийг төлөвшүүлэхэд сурган хүмүүжүүлэх ухааны хичээл их үүрэгтэй. Энэ нь багш нарыг онол, практик, сургалт-хүмүүжлийн олон талт зорилтыг амжилттай шийдвэрлэх, сургалт хүмүүжлийн ажлын явцад тохиолдох бэрхшээлийг даван туулах үндэс болно. Иймд СХУ-ны болон энэ чиглэлийн бусад хичээлүүдийг сургуулийн амьдрал, багш нарын тэргүүн туршлагатай нягт уялдаатай заах явдал маш чухал юм. Оюутан - багшийн мэргэжлийн суурь чадамжийг төлөвшүүлэхэд нэн тэргүүний зорилт бол тэдэнд онолын мэдлэг, ажлын шилдэг туршлагыг задлан шинжлэх, нэгтгэн дүгнэх арга барил, бэрхшээлтэй нөхцөлд чиг баримжаагаа зөв түргэн олдог чадварыг эзэмшүүлэх явдал юм. Энэ зорилтыг шийдвэрлэхэд “Сурган хүмүүжүүлэх зүйн бодлого, дасгал.” гэдэг энэ ном туслах ёстой. Энэ номонд сурган хүмүүжүүлэх зүйн онолын агуулгыг багтааснаас гадна сургуулийн сургалт хүмүүжлийн ажлыг оновчтой зохион байгуулах арга хэлбэрийг нэлээд тусгав. Сургалт хүмүүжлийн аливаа процесс нь нэгдмэл, цогцолбор шинжтэй бөгөөд олон талаас нь ямар ч нөхцөлд авч үзэж болох учир бодлогуудыг тодорхой хэмжээнд системчлэн оруулсан юм. Жишээ нь “Сурган хүмүүжүүлэх мэргэжил, түүний нийгэмд гүйцэтгэх үүрэг” гэсэн сэдвийг судлах үед “Багш, багшийн үйл ажиллагаа,сурган хүмүүжүүлэх эв дүй”, “Анги удирдах урлаг". “Хүмүүжлийн зарчим, арга барил” гэсэн бүлгүүдийн аль алинаас нь ашиглаж болно. Энэ нь сургалтын арга зарчмыг үзэж судлах үедээ хичээлийн хэлбэр, бүтэц, хэв шинж гэх мэтийг харгалзан үзнэ гэсэн үг юм. Бодлого, дасгалыг лекц, семинар, дадлага ажил, шалгалт шүүлэг, сурган хүмүүжүүлэх ухааны дугуйлан , оюутнууд курсын ажил, реферат, эсээ бичихдээ ч үр дүнтэй ашиглаж болох юм. Лекцийн хичээлд бодлого дасгалыг онолын үндэслэлийн баталгаа буюу аль эсвэл холбогдох дүгнэлт гаргах материал болгон ашиглаж болох ба оюутан-багшаар эдгээр бодлогыг бодуулж тэдний тодорхой сэдвийн онолын үндэслэлипг хэр ойлгож эзэмшсэнийг шалгах боломж өгнө...
505 _aБагшийн үйл ажиллагаа, сурган хүмүүжүүлэх эв дүй
505 _aСургалтын зарчим
505 _aСургалтын аргууд
505 _aМэдлэг чадвар дадлыг шалгах аргууд
505 _aСуралцахуйг зохион байгуулах бүтэц, хэлбэр
505 _aАнги удирдах урлаг
653 _aСургууль
653 _aСургалт
653 _aАнги
700 _aГ. Жамбалдорж, В.Энхцэцэг
942 _2ddc
_cBK
999 _c103366
_d103366