000 | 04834nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20211011110124.0 | ||
008 | 211011b 2015mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _c1500 | ||
037 | _fБэлэг дурсгалын журмаар авсан | ||
040 | _cБС. | ||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a371 _bВ176 |
||
100 | _aВанчигсүрэн Д. | ||
245 |
_aСурган хүмүүжүүлэх зүйн бодлого, дасгал _cХян. Б.Оюунцэцэг |
||
260 |
_aУлаанбаатар _bСоёмбо принтинг ХХК. _c2015 |
||
300 |
_a141х. _c20.5см. |
||
505 | _aБагш бэлтгэх их, дээд сургуулийн оюутан- багшийн мэргэжлийн суурь чадамжийг төлөвшүүлэхэд сурган хүмүүжүүлэх ухааны хичээл их үүрэгтэй. Энэ нь багш нарыг онол, практик, сургалт-хүмүүжлийн олон талт зорилтыг амжилттай шийдвэрлэх, сургалт хүмүүжлийн ажлын явцад тохиолдох бэрхшээлийг даван туулах үндэс болно. Иймд СХУ-ны болон энэ чиглэлийн бусад хичээлүүдийг сургуулийн амьдрал, багш нарын тэргүүн туршлагатай нягт уялдаатай заах явдал маш чухал юм. Оюутан - багшийн мэргэжлийн суурь чадамжийг төлөвшүүлэхэд нэн тэргүүний зорилт бол тэдэнд онолын мэдлэг, ажлын шилдэг туршлагыг задлан шинжлэх, нэгтгэн дүгнэх арга барил, бэрхшээлтэй нөхцөлд чиг баримжаагаа зөв түргэн олдог чадварыг эзэмшүүлэх явдал юм. Энэ зорилтыг шийдвэрлэхэд “Сурган хүмүүжүүлэх зүйн бодлого, дасгал.” гэдэг энэ ном туслах ёстой. Энэ номонд сурган хүмүүжүүлэх зүйн онолын агуулгыг багтааснаас гадна сургуулийн сургалт хүмүүжлийн ажлыг оновчтой зохион байгуулах арга хэлбэрийг нэлээд тусгав. Сургалт хүмүүжлийн аливаа процесс нь нэгдмэл, цогцолбор шинжтэй бөгөөд олон талаас нь ямар ч нөхцөлд авч үзэж болох учир бодлогуудыг тодорхой хэмжээнд системчлэн оруулсан юм. Жишээ нь “Сурган хүмүүжүүлэх мэргэжил, түүний нийгэмд гүйцэтгэх үүрэг” гэсэн сэдвийг судлах үед “Багш, багшийн үйл ажиллагаа,сурган хүмүүжүүлэх эв дүй”, “Анги удирдах урлаг". “Хүмүүжлийн зарчим, арга барил” гэсэн бүлгүүдийн аль алинаас нь ашиглаж болно. Энэ нь сургалтын арга зарчмыг үзэж судлах үедээ хичээлийн хэлбэр, бүтэц, хэв шинж гэх мэтийг харгалзан үзнэ гэсэн үг юм. Бодлого, дасгалыг лекц, семинар, дадлага ажил, шалгалт шүүлэг, сурган хүмүүжүүлэх ухааны дугуйлан , оюутнууд курсын ажил, реферат, эсээ бичихдээ ч үр дүнтэй ашиглаж болох юм. Лекцийн хичээлд бодлого дасгалыг онолын үндэслэлийн баталгаа буюу аль эсвэл холбогдох дүгнэлт гаргах материал болгон ашиглаж болох ба оюутан-багшаар эдгээр бодлогыг бодуулж тэдний тодорхой сэдвийн онолын үндэслэлипг хэр ойлгож эзэмшсэнийг шалгах боломж өгнө... | ||
505 | _aБагшийн үйл ажиллагаа, сурган хүмүүжүүлэх эв дүй | ||
505 | _aСургалтын зарчим | ||
505 | _aСургалтын аргууд | ||
505 | _aМэдлэг чадвар дадлыг шалгах аргууд | ||
505 | _aСуралцахуйг зохион байгуулах бүтэц, хэлбэр | ||
505 | _aАнги удирдах урлаг | ||
653 | _aСургууль | ||
653 | _aСургалт | ||
653 | _aАнги | ||
700 | _aГ. Жамбалдорж, В.Энхцэцэг | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c103366 _d103366 |