000 03167nam a22004697a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220303163944.0
008 211028b2020 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-9919-20-784-7
_c10000
037 _bМУБИС-70 төсөл хандив
040 _cМУБИС
041 _aMON
082 _221
_a158.3 076
_bМ 985
100 0 0 _aМягмар О.
_qОчиржавын
_eЗохиолч
110 _aМУБИС. Боловсрол судлалын сургууль
245 1 0 _aСэтгэц заслын удиртгал :
_bСеминарын хичээлийн гарын авлага
264 1 _aУлаанбаатар
_c2020
300 _a146 хуудастай
_bЗураг хүснэгттэй
_c25 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
504 _aНомзүй хуудас 146
505 _tСэтгэц заслын хичээлийн танилцуулга
505 _tСэтгэц заслын зөвлөгөөний ерөнхий асуудал
505 _tБихевиорист сэтгэц заслын мөн чанар, онцлог
505 _tПсиходинамик сэтгэц заслын мөн чанар, онцлог
505 _tСоциаль- когнитив сэтгэц засал
505 _tГештальт сэтгэц засал
505 _tПсиходрам сэтгэц засал
505 _tСтрессийг бухимдлыг тайлах аргууд
505 _tОюутны өөрийн үнэлгээ ба зарим жишиг тест
505 _tХавсралтууд. • Кейс анализ-загвар • Үйлчлүүлэгчтэй ажиллах явцад хийсэн кейс анализын жишээ • Зөвлөгөөний явцын тэмдэглэл хөтлөх загвар • Сэтгэц заслын зөвлөгөөний ажиглалтын тэмдэглэл хөтлөх хүснэгт • Зөвлөгөөний ерөнхий үр дүнг тэмдэглэх хуудас • Зөвлөгөөний эцсийн үр дүнг зөвлөгөөний өмнөх байдалтай харьцуулсан жишээ (Зөвлөгөөний бодит тэмдэглэлээс) • Анх удаа зөвлөгөө авахаар ирж байгаа үйлчлүүлэгчийг хүлээн авах 6 алхамт загвар • Ажлын төлөвлөгөөний биелэлт маягаар бичсэн тайлангийн жишээ • Оюутны эсээг үнэлэх шалгуур • Оюутны бие даан гүйцэтгэх даалгаврын удирдамж
546 _aМонгол
_bКирил
650 4 _0Сэтгэл судлал
653 _aКейс
653 _aПсиходрам
653 _aСтресс
653 _aЗан үйл
880 _6245-01/(N
_aSėtgėt︠s︡ zaslyn udirtgal :
_b khichėėliĭn garyn ablaga
_c[zokhiogch] Ochirzhabyn Mi︠a︡gmar
880 _6245-01/(N
_a[Ulaanbaatar]
_bGan print
_c2020
942 _2ddc
_cBK
999 _c103427
_d103427