000 03532nam a22002417a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20211119113035.0
008 211119b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a99978-2-978-8
_c1500
037 _fБэлэг дурсгалын журмаар авсан
040 _cБС.
041 _aMON
082 _221
_a370
_b Т441
110 _aБОЛОВСРОЛ, СОЁЛ, ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ЯАМ, БОЛОВСРОЛЫН ХҮРЭЭЛЭН
245 _aТогтвортой хөгжлийн боловсрол: Боловсролын салбарын ажилтнуудад зориулсан гарын авлага
_cЭмхт. Х.Цэцэгжаргал, Х.Отгонбаатар, Б.Лхамцэрэн, Г.Халиун; Хян. А.Цолмон, Р.Нямцэрэн
264 _aУБ
_c2017
300 _a94х.
_bЗураг, диаграмм
_c25см.
505 _aXXI зуунд хүн төрөлхтний хөгжил нь нийгэм, эдийн засаг, байгаль орчны гэсэн гурван хүчин зүйлийн зохистой харилцааны тогтвортой хөгжлийн үзэл баримтлалд тулгуурлах боллоо. Тэгвэл тогтвортой хөгжлийн боловсрол гэдэг нь улс оронд дээрх гурван хүчин зүйлийн хөгжлийн нягт уялдаатай, тогтвортой тэнцвэрт байдлыг бий болгоход иргэн хүнд шаардагдах мэдлэг, чадвар, хандлагыг төлөвшүүлэх асуудал юм. Энэхүү асуудлын талаар боловсролын салбарын ажилтнууд (багш, удирдах ажилтан, мэргэжилтэн ба бусад)-д зориулан "Тогтвортой хөгжлийн боловсрол” төслийн дэмжлэгтэйгээр тус гарын авлагыг бэлтгэн гаргаж байна. Гарын авлага нь үндсэн дөрвөн бүлгээс тогтоно. Эхний хоёр бүлэгт тогтвор- той хөгжил, тогтвортой хөгжлийн боловсролын талаарх ойлголт, Монгол улсын төрөөс хэрэгжүүлж буй арга хэмжээ, хэрэгжилтийн талаар бичсэн. Гуравдугаар бүлэгт тогтвортой хөгжлийн боловсролын цогц чадамжуудыг сурагчдад төлөвшүүлэхэд сургалтын хөтөлбөр, сурах бичиг, гарын авлага боловсруулахад анхаарах хүчин зүйлсийн тухай өгүүлсэн байна. Мөн газар зүй, математик, химийн хичээлд тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг тусгах, хэрэглэх боломжийн тухай өгүүлсэн. Дөрөвдүгээр бүлэгт хичээл хоорондын интеграцид тулгуурлан тогтвортой хөгжлийн зорилтуудад хүрэх нэгж хичээлийн хөтөлбөрийн жишээг “Оюутны хотхоны төлөвлөлт” сэдвээр боловсруулан бэлтгэсэн болно...
653 _aТогтвортой боловсрол
653 _aБагшлахуй
653 _aСуралцахуй
942 _2ddc
_cBK
999 _c103456
_d103456